Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:40:52 GMT

انقلاب اسلامی ایران خداپرستی و توحید را احیا کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۲۸۰۷

انقلاب اسلامی ایران خداپرستی و توحید را احیا کرد

اراک - ایرنا - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران خداپرستی و توحید را احیا کرد.

به گزارش ایرنا، علی اکبر کریمی شامگاه شنبه در یادواره شهید محمد نبئی در مسجد جامع سنجان افزود: انقلاب اسلامی به معنای واقعی کلمه، اسلام ناب محمدی (ص) را احیا کرد و به عنوان یک ملاک و معیار اداره جامعه در جهان بشریت مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در زمانی به پیروزی رسید که باور آن برای جهانیان مشکل بود.
کریمی اظهار کرد: در شرایطی که ایران اسلامی مملو از سیاهی و ظلمت بود، نور انقلاب اسلامی نمایان شد و با پیروزی انقلاب اسلامی، سیاهی محو شد.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی با تاکید امام خمینی (ره) و نقش مردم در حکومت و مردم سالاری دینی در سریع ترین زمان ارکان حکومتی خود را مبتنی بر مردم شکل داد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران اولین انقلابی بود که با تفکری جدید مطرح شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: احیای هویت ملی از دیگر مزیت های انقلاب اسلامی است.
وی بیان کرد: امروز دنیا به استقلال ملت ایران اذعان دارد و هیچ کسی نمی تواند آن را انکار کند و این مهم توفیق دیگر انقلاب اسلامی است.
کریمی بیان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران در عرصه سیاسی مستقل تصمیم گیری می کند و استقلال نظامی ایران به گونه ای است که توانایی دفاع در برابر دشمنان را دارد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای بزرگ این نظام بر کسی پوشیده نیست.
وی گفت: صادرات بیش از 44 میلیارد دلاری ایران نشان از قدرت و اقتدار صنایع و تولیدات این کشور است.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: بیش از 115 میلیون تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می شود.
کریمی بیان کرد: در آموزش عالی، ارتباطات، جاده سازی، برق رسانی، آبرسانی، گاز رسانی، ایجاد شبکه های فاضلاب و سایر بخش ها توفیقات حاصل شده با قبل پیروزی از انقلاب اسلامی قابل مقایسه نیست.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران با اتکا به ایمان و جوانان پرشور و نشاط و تلاش و مجاهدت، آینده ای روشن خواهد داشت و پرچم آن به دست صاحب واقعی آن امام زمان (عج) برسد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: وحدت و انسجام یک امر ضروری در کشور است.
کریمی بیان کرد: 22 بهمن از روزهای بزرگ انقلاب اسلامی است و همه باید در راهپیمایی این روز، حضوری گسترده و دشمن شکن داشته باشند.
اراک مرکز استان مرکزی است و 520 هزار نفر جمعیت در این شهر زندگی می کند.
3005/3075/خبرنگار/معصومه صفری *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۲۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد

امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، از نهایی شدن لیست مشترک شورای ائتلاف و جبهه پایداری با عنوان لیست جبهه انقلاب برای دور دوم انتخابات خبر داد.

بر این اساس کاندیداهای حاضر در لیست به ترتیب حروف الفبا به شرح زیر است:

دیگر خبرها

  • فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات تهران
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • نماینده مجلس : شهرداری حق دارد با خارجی ها قرارداد ببندد اما نه پنهانی