Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@10:14:13 GMT

عضویت رایگان در کتابخانه های البرز در روز 22 بهمن

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۳۵۳۱

عضویت رایگان در کتابخانه های البرز در روز 22 بهمن

سعید برزگری روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا، افزود: به همین منظور پایگاه هایی در روز22بهمن در مسیرهای راهپیمایی قرار داده شده که علاقمندان می توانند با مراجعه به این پایگاهها به عضویت رایگان کتابخانه های استان در بیایند.
وی اضافه کرد: بلوار امامزاده حسن، مصلی کرج، فردیس، سه راه حافظیه، فلکه اول فردیس، نظرآباد، میدان سپاه و ساوجبلاغ، هشتگرد، میدان امام مکان هایی است که غرفه های کتابخانه های عمومی استان قرار داده شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


راهپیمایی با شکوه 22 بهمن همزمان با سراسر کشور امروز در 6 شهرستان استان البرز با شکوه خاصی آغاز شده است. در کرج مرکز استان البرز نیز راهپیمایی با حضور گسترده خود با آرمان های امام و انقلاب تجدیدپیمان کردند.
7414/1535خبرنگار وحیده عسکری**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۳۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی روز قدس ۱۷ فروردین در سراسر استان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، رئیس ستاد انتفاضه و قدس استان مازندران گفت: راهپیمایی روز قدس همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر استان مازندران برگزار می‌شود.


حجت الاسلام اصغری افزود: راهپیمایی روز قدس همزمان با ۱۷فروردین ۱۴۰۳ آخرین جمعه ماه رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر استان و در مرکز استان با سخنرانی استاندار مازندران در مصلی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن تصریح کرد: ویژه‌برنامه روز ۱۲فروردین در روز ۱۰ فروردین‌ماه با سخنرانی حجت‌الاسلام موحد نماینده سابق ولی فقیه در یگان حفاظت سپاه پاسداران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اصغری تصریح کرد: در ایام دهه مبارک فجر امسال با تشکیل ستاد‌های استانی و ۲۶ کمیته تخصصی بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ برنامه با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مدت‌ها قبل تلاش کرد تا مردم در جشن انقلاب و انتخابات حضور نداشته باشند، تصریح کرد: مردم با حضورشان نشان دادند پشت نظام و انقلاب محکم ایستاده‌اند و کار دشمن شکست خورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اعلام اینکه مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای همچون روز ۲۲ بهمن، حماسه‌ای دیگر خلق کردند افزود: مسئولان باید قدر این ملت بابصیرت را بدانند و برای رفع مشکلات مردم بیش از پیش تلاش کنند.

حجت‌الاسلام اصغری با بیان اینکه مسئولیت مسئولان نظام بیشتر شده است ادامه داد: مسئولان باید توجه ویژه‌ای به مردم داشته باشند تا مردم راضی باشند.

وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه، دستگاه‌های اجرایی و عوامل اجرایی در اجرای برنامه‌های دهه فجر گفت: مازندران جزو هفت استان برتر کشور در اجرای برنامه‌های دهه فجر بوده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهرها و روستاهای ‌بوشهر
  • برگزاری راهپیمایی روز قدس ۱۷ فروردین در سراسر استان
  • ۷ هزار و ۲۰۰ جلد کتاب در مناطق محروم آذربایجان‌غربی توزیع شد
  • جریمه مشاور املاک متخلف در فردیس
  • عضویت ۸۰۰۰ نفر در صندوق‌های خُرد روستایی خراسان جنوبی
  • دروازه‌بان آلومینیوم به شمس‌آذر پیوست
  • پیامدهای گسترش ناتو به شمال
  • برپایی بازارچه دائمی مشاغل خانگی در فردیس
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • اسطوره سپاهان در کنار مورایس و شاگردانش (عکس)