Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مهاجم تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز گفت: تراکتورسازي توانست ضد حملات زيادي روي دروازه ما انجام دهد که بالاخره به نتيجه هم رسيد.

سامان نريمان‌جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشي خبرگزاري ميزان، در خصوص شکست تيمش مقابل تراکتورسازي از هفته بيست‌وسوم ليگ برتر فوتبال اظهار داشت: هر دو تيم بازي بسيار جذابي را به نمايش گذاشتند، همانند ديدار‌هاي گذشته از حريف جلو افتاديم، اما درنهايت بازي را واگذار کرديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: در نيمه دوم تيم حريف حملات زيادي روي دروازه ما ايجاد کرد، طبيعي است که تيم حريف بعد از ضد حملات زيادي که روي دروازه ما انجام داد بتواند دفاع تيم ما را بشکند و 2 گل به ثمر برساند.
مهاجم تيم فوتبال گسترش فولاد در رابطه با پوشيدن پيراهن دوم گسترش فولاد در چند ديدار اخير خانگي تيمش، گفت: نمي‌توانم بگويم که اين پيراهن براي ما خوش‌يمن بوده است يا نه، اما به هرحال دستور از طرف باشگاه است و ما هم تابع دستور باشگاه و کادرفني هستيم.
نريمان‌جهان در ارتباط با اعتراض کادرفني تيم گسترش فولاد به عملکرد داوري بازي دربي تبريز خاطرنشان کرد: در کل عملکرد داوري بد نبود، در صحنه پنالتي هم من فاصله زيادي با صحنه داشتم و نمي‌توانم به درستي اظهار نظر کنم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۳۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

به گزارش ایسنا، امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در دیدار با وزیر دفاع روسیه با قدردانی از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به این رژیم، اظهار کرد: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا  از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشورهای غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قهرمانی سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با فیرنهایم در شاخ بوندسلیگا
  • نبرد تاکتیکی استقلال و تراکتور/ آبی‌ها چگونه در غیاب حسینی از دروازه‌شان محافظت می‌کنند؟
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • چهل و شش بازی بدون شکست: پادشاه شکست نمی‌خورد
  • پرسپولیس حریف گربه سیاه نشد/ حضور یک تیم از لیگ دسته اول
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • به نام خدا، گل برای تراکتور!