Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود اینکه اسپانیایی‌زبان‌های زیادی در آمریکا زندگی می‌کنند، دولت آمریکا همچنان بخش اسپانیایی وبسایت کاخ سفید را راه‌اندازی نکرده است.

ایران آنلاین / با وجود اینکه بیش از یک سال از ورود دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید می گذرد، کاخ سفید همچنان بخش اسپانیایی را برای وبسایت خود راه‌اندازی نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که در دو دولت پیشین آمریکا محتوای وبسایت کاخ سفید به زبان اسپانیایی هم موجود بود.

«شان اسپایسر» که پیشتر سخنگوی کاخ سفید بود، سال گذشته اعلام کرد که مقامات دولت ترامپ قسمت اسپانیایی وبسایت کاخ سفید را حذف کرده اند تا تغییراتی در آن ایجاد کنند و یک نسخه جدید از آن ارائه کنند.

مدیر امور رسانه ای کاخ سفید در ماه ژوئیه سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که بخش اسپانیایی وبسایت کاخ سفید تا پایان سال 2017 آماده استفاده خواهد بود؛ اما هم اکنون که وارد سال 2018 شده ایم، این شخص از ارائه توضیحات کافی برای علت به تعویق افتادن این کار سر باز زده است. وی فقط با ارسال یک ایمیل گفت: «ما همچنان به بهبود وبسایت کاخ سفید و تأمین محتوای مهم درباره اقدامات و سیاست های دولت ترامپ به زبان انگلیسی ادامه می دهیم.»

حذف بخش اسپانیایی وبسایت کاخ سفید در حالی رخ داده است که از هر 5 نفر در آمریکا، یک نفرشان به زبان اسپانیایی صحبت می کند. حامیان هیسپانیک‌ها (اسپانیایی زبان های حاضر در آمریکای لاتین) بارها از نبود محتوای اسپانیایی در وبسایت کاخ سفید انتقاد کرده اند.

آمریکا در حالی از قرار دادن بخش اسپانیایی در وبسایت رسمی کاخ سفید خودداری کرده است که بیشتر کشورهای بزرگ جهان -- همچون چین، روسیه و کره شمالی – اطلاعات موجود در وبسایت رسمی خود را به زبان اسپانیایی هم ارائه کرده اند. / باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ملایر گفت: روند بازسازی یخدان میرفتاح ادامه دارد و پارسال از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و استانی در حدود دو میلیارد تومان تأمین اعتبار شد به طوری‌که گنبد یخدان حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ابراهیم جلیلی با اشاره به اینکه حصار یخدان میرفتاح هم حدود ۶۰ درصد بازسازی شده است، افزود: امسال هم از محل اعتبار سفر ریاست جمهوری و اعتبارات استانی تأمین اعتبار لازم صورت گرفته است و در صورت تخصیص و ابلاغ اعتبار، در تلاش هستیم نوروز سال آینده به بهره‌برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • بازسازی ۷۵ درصدی گنبد یخدان میرفتاح ملایر
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم