Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@13:28:40 GMT

عبدالرحمان آماده بازی برابر الهلال

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۴۳۷۸

عبدالرحمان آماده بازی برابر الهلال

ستاره العین آماده است تا برابر الهلال در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پس از بازی تیم‌های العین امارات و ملکیه بحرین، عمر عبدالرحمان به دلیل مصدومیت با برانکارد زمین را ترک کرد.

شایعات پیرامون مصدومیت او در ابتدا تا حد پارگی رباط صلیبی هم پیش رفت اما مربیان العین از فرصت محرومیت عموری در بازی های داخلی استفاده کردند و خبری درباره وضعیت آمادگی او منتشر نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا در آستانه دیدار حساس العین مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا، مطر الصبهانی مدیر تیم العین اعلام کرده که کاروان این تیم فردا با یک هواپیمای اختصاصی به سمت ریاض پرواز می کند و نکته مهم اینکه عمر عبدالرحمان هم در این جمع حاضر است و با توجه به آمادگی بالایش آماده حضور در بازی است.

دیدار تیم های العین و الهلال روز سه‌شنبه در ورزشگاه جدید ملک سعود ریاض برگزار می شود. دیگر بازی گروه D لیگ قهرمانان را در همین روز تیم های استقلال ایران و الریان قطر در شهر دوحه انجام می دهند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمار خبر خوش را به هواداران داد

به گزارش "ورزش سه"، اکتبر گذشته بود که نیمار در بازی برزیل و اروگوئه رباط داد. مشکل رباط صلیبی بار دیگر او را برای ماه ها دور از میادین نگه داشته و او در این مدت تمرینات طاقت فرسایی را برای ریکاوری انجام داده است. بازگشت نیمار به فوتبال ولی نزدیک است.

ستاره برزیل الهلال در استوری اینستاگرام خود ویدیویی از ضربه زدن به توپ منتشر کرد و نوشت: «بدون عجله.»

این خبر خوبی برای هواداران فوتبال برزیل و باشگاه الهلال است که نیمار دوباره پا به توپ شده است. او فقط 384 دقیقه برای الهلال بازی کرده ولی آبی ها اصلا غیبت او را حس نکرده اند و مقتدرانه صدرنشین لیگ هستند. الهلال ولی در لیگ قهرمانان آسیا ناکام ماند و نتوانست به فینال برسد.

دیگر خبرها

  • ریکاوری پرسپولیسی‌ها بعد از ال‌کلاسیکو
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است
  • نام استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عوض می‌شود!
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • جزییات سهمیه ایران در لیگ نخبگان و قهرمانان