Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-19@09:29:01 GMT

نمره کلانتری به عملکرد 39 ساله مسئولان

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۴۶۵۸

نمره کلانتری به عملکرد 39 ساله مسئولان

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عملکرد مسئولان و نمره قبولی آنها گفت: البته باید زودتر تلاش کنند که نواقص برطرف شود.

ایران آنلاین / حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در پاسخ به این سوال که به عملکرد مسوولان پس از ۳۹ سال از انقلاب اسلامی چه نمره ای می‌دهید؟ گفت: مسوولان اعم از قوه قضاییه، مقننه و مجریه طی ۳۹ سال گذشته حقیقتا تلاش همه جانبه کردند، اما قطعا نواقصی هم کار آن ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر سرجمع نمره مسولان قبولی است، اما عالی هم‌ نیست و زودتر باید تلاش کنند که نواقص برطرف شود.

وی تکیه بر توان داخلی و نسل جوان و دل بریدن از غرب و بیگانگان را راهکار برون رفت از مشکلات فعلی کشور عنوان کرد و درباره گفت و گوی ملی و نزدیک تر شدن احزاب و جناح ها به یکدیگر گفت: گفت و گوی ملی و هرگونه وحدت و حرکتی باید در محور ولی فقیه صورت بگیرد و هیچ راهی هم غیر از این نیست، چرا که متن انقلاب و قانون اساسی ماست و چارچوب هم همین است./ ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۴۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک

گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،سخنگوی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: با درخواست کمک والدین کودک خردسال، از مرکز ارتباطات اورژانس مازندران، بلافاصله تیم پایگاه اورژانس ورسک سوادکوه اعزام شد.

اشکپور افزود: در بررسی اولیه کودک، فاقد علایم حیاتی بود، که بلافاصله اقدامات احیا قلبی ریوی پیشرفته با باز کردن راه هوایی از طریق لوله گذاری در نای و فشردن قفسه سینه و تزریق دارو‌های مورد نیاز آغاز شد.

او گفت: خوشبختانه این پسربچه ۷ ساله که در اثر مصرف داروی اشتباهی دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، با تلاش تیم پایگاه اورژانس ورسک سوداکوه به زندگی بازگشت و برای ادامه درمان به مرکز درمانی منتقل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


 

دیگر خبرها

  • عملکرد و دستاورد‌های یک‌ساله معاونت خدمات شهری
  • نجات پسر بچه ۷ ساله با تلاش اورژانس ورسک
  • اولین انتقادها از ستاره سابق منچستریونایتد؛ جسی لینگارد، تلاش نمی‌کنی!
  • تلاش مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برای رفع دغدغه‌های پرستاران
  • آیت الله جنتی: امیدواریم با تلاش همه مسئولان شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریعتر کشور باشیم
  • آیت‌الله جنتی: امیدواریم سال آینده با تلاش مسئولان و مجلس جدید شاهد پیشرفت سریع‌تر کشور باشیم
  • حمایت از طرح های اشتغالزایی با اولویت و جدیت بیشتری دنبال شود
  • پوستکوگلو پس از شکست: بازیکنان تلاش نکردند!
  • عملکرد یک ساله دانشگاه‌ها در حوزه‌های مختلف/ از افزایش جذب دانشجویان خارجی تا آماری از فعالیت انتخاباتی دانشگاه‌ها