Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی استان البرز به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرح زیر است:

بسم رب النور و الفجر

یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّـهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ (سوره مبارکه آل عمران، آیه ۲۰۰)

در حالی در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن قرار داریم که به واسطه کنار نهادن نقاب از سوی حلقه حاکمه آمریکا، حقانیت «انقلاب اسلامی» و دئانت دشمنان آن بیش از هر زمان دیگر برای جهانیان شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی و تبیین وضعیت کشور و حقایق و واقعیت‌های تلخ و ناگوار عصر رژیم پهلوی در عرصه‌های مختلف بیش از هر مقوله دیگری، وابستگی، بیگانه محوری و اسلام ستیزی رژیم ستمشاهی را نشان می‌دهد که؛ جامعه امروز ایران در مقایسه با جامعه آن روز از درخشش و بالندگی تحسین برانگیزی برخوردار است.

با گذشت 39 سال از پیروزی انقلاب اسلامی هم‌اینک "گفتمان منحصر بفرد انقلاب اسلامی"، جهانی شده است و نظام و ملت ایران تحت هدایت‌های مدبرانه رهبری معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز(مدظله العالی) با عبور از گردنه‌های صعب و دشوار سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مقابله با بحران‌ها و فتنه‌های تولید شده در اتاق فکر "نظام سلطه و صهیونیسم" مهم‌ترین چالش قدرت‌های استکباری در هزاره سوم لقب گرفته است.

حاکمیت اسلام بر جامعه که از جمله اصلی ترین مطالبات مردم در انقلاب اسلامی بود از جمله شاخصه های راهبردی آن، قاعده نفی سبیل بر اساس آیه مبارکه «و لن یجعل الله للکافرین علی المؤمنین سبیلاً» می‌باشد که راه هر گونه سلطه طلبی آشکار و پنهان بر ایران اسلامی را سد می نماید اینکه دشمن انقلاب اسلامی با فهم انحراف ناپذیری مسیر کلان انقلاب اسلامی با چنین کشتی بانی، دستکش مخملین بیرون آورده و دست چدنی خویش را نمایان ساخته است در چنین لحظه ای، انتظار از دولتمردان نمایش مرحله دوم در نرمش قهرمانانه و امتیازگیری از حریف است که تداوم انعطاف عدول از منطق حاکم بر این راهبرد است و اینک باید در افکار عمومی دنیا به دشمن ضربه هوشمندانه زد و حقانیت انقلاب اسلامی را بیش از پیش تبلیغ نمود.

اکنون بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی اعلام می‌دارد ضمن حضور پرشور در مراسم جشن های دهه فجر انقلاب اسلامی، بخصوص راهپیمایی عظیم 22 بهمن، همه اقشارمختلف و دلسوزان ایران اسلامی را به حضور گسترده در این راهپیمایی دعوت نموده و آمادگی خود را جهت خدمت در تمامی عرصه های مورد نیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبریهای حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زده و در پاسداری از آرمانهای بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهند ورزید و با توکل به خداوند، پرچم خون‌رنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی اش حضرت بقیه الله اعظم (عج) خواهند سپرد.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

محراب نجعی نژاد

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی

انتهای پیام/

بیانیه دانشگاه خوارزمی در خصوص سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۴۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش مشرق، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معهلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا منتشر می شود..

دیگر خبرها

  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • اتحادیه جهانی علمای مسلمان: خیزش‌های دانشجویی برای حمایت از فلسطین را ارج می‌نهیم
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • پیام تبریک فرمانده سپاه لرستان به مناسبت روز معلم
  • دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم