Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ايوان بلس، افشاگر معروف صنعت تکنولوژي اخيراً رندري به ظاهر رسمي از موبايل ذن فون 5 ايسوس منتشر کرده است. در اين تصوير، مي توانيم موبايل جديد ايسوس را در سه رنگ مشکي، سفيد و قرمز روشن ببينيم که گفته مي شود به ترتيب تحت عناوين «مشکي نيمه شب»، «سفيد نور مهتاب» و «قرمز سرکش» معرفي خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هر سه مدل دستگاه، از طراحي يکپارچه فلزي بهره مي برند و حاشيه هاي نمايشگر هم به وضوح از تمام اعضاي خانواده ذن فون 4 کمتر است، اما هنوز قطر بيشتري نسبت به پرچمداران گران قيمتي مانند گلکسي اس 8 سامسونگ يا ال جي V30 دارد.

در کنار حاشيه کمتر، شاهد نسبت ابعاد 18:9 نمايشگر نيز هستيم که ترندي تازه در صنعت موبايل به حساب مي آيد و سبب مي شود توليدکنندگان قادر به رقابت با فبلت ها، بدون نياز به افزايش ابعاد دستگاه باشند. در شايعات قبلي آمده که ذن فون 5 لايت از نمايشگري 6 اينچي با رزولوشن Full HD بهره مند شده اما هنوز نمي توان از صحت اين اطلاعات اطمينان داشت.
از طرف ديگر، دستگاه از دو دوربين دوگانه بهره مند است و اسکنر اثر انگشت نيز روي پنل پشتي به چشم مي خورد. بلس مدعي شده که دوربين اصلي دستگاه، از دو سنسور 16 مگاپيکسلي بهره مي برد و دو ماژول 20 مگاپيکسلي نيز در بخش بالايي نمايشگر تعبيه شده. در نهايت بايد افزود که انتظار مي رود موبايل هاي خانواده ذن فون 5، در جريان کنگره جهاني موبايل 2018 رسماً معرفي شوند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رئیس بیمارستان کیش گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک با قابلیت تصویربرداری سه بعدی از محل اعتبارات سازمان منطقه آزاد کیش خریداری و به بهره برداری رسید.

امید براتی، سرطان سینه را دومین علت مرگ و میر بانوان در کشور برشمرد و گفت: خرید این دستگاه از چهار سال گذشته در دستور کار بیمارستان کیش قرار گرفته بود و با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش و تامین ارز نیمایی توسط وزارت بهداشت و درمان، خریداری و در بیمارستان کیش نصب و به بهره برداری رسید.

مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان کیش نیز گفت: دستگاه ماموگرافی هالوژیک، دیجیتال سه بعدی و مجهز به پدل هوشمند است.

مهشاد پازوکی افزود: قابلیت شناسایی نود و پنج درصدی و تشخیص ضایعات و کاهش فشار بر بیمار در زمان تصویربرداری از ویژگی‌های این دستگاه ماموگرافی است.

رئیس مرکز بهداشت کیش نیز در مراسم بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش با اشاره به ضرورت و اهمیت غربالگری و تشخیص به موقع سرطان سینه، گفت: در کشور ما از هر صد هزار زن، در حدود بیست نفر به سرطان مبتلا هستند.

اسدالله احمدی، افزود: تجهیز بیمارستان کیش به دستگاه ماموگرافی علاوه بر شناسایی به موقع بیماری افراد می‌تواند نقش تاثیر گذاری در روند بهبود بیماران داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز تحقیقات اتحادیه اروپا درباره تیک‌تاک لایت
  • برخی گوشی‌های سری گلکسی S۲۱ سامسونگ با مشکل نمایشگر مواجه شده‌اند
  • تیک‌تاک فقط ۲۴ ساعت برای شفاف‌سازی مهلت دارد!
  • (ویدئو) چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • موتورلا اج ۵۰ پرو وارد بازار اروپا شد
  • توضیحات زاکانی در خصوص نصب دوربین روی لباس حریم بانان
  • توضیحات زاکانی درخصوص نصب دوربین روی لباس حریم‌بانان
  • بهره برداری از دستگاه ماموگرافی هالوژیک بیمارستان کیش
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۲۸ فروردین) + بررسی و مشخصات iPhone 13