Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نشست علمی «ضرورت اجتهاد اعتقادی در معارف اهل بیت» همراه با رونمایی از موسوعه آیت‌الله میرزا مهدی اصفهانی و یادنامه‌ «مشعل معرفت» در شهر قم برگزار می‌شود. آیت‌الله سید جعفر سیدان و حجج اسلام محمدعلی مهدوی راد و محمدتقی سبحانی در این نشست علمی به عنوان سخنران حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست روز پنجشنبه 26 بهمن ماه سال 96 از ساعت 19 در شهر قم، مصلی قدس، سالن نشست‌های نمایشگاه کتاب دین برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی از سوم لغایت چهارم اردیبهشت برگزار می‌شود.

مسعود قاضی پور شیروان در گفتگو با خبرنگار دانشجو، درخصوص کنفرانس ملی مهارت اظهار کرد: این کنفرانس که برای اولین بار به بررسی مهارت از ابعاد مختلف می‌پردازد از سوم لغایت چهارم اردیبهشت در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سخنرانی‌های کلیدی، میزگرد‌های تخصصی و ارائه مقالات علمی و کارگاه‌های آموزشی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این کنفرانس است.

رئیس دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای خراسان شمالی ادامه داد: ۱۸۷مقاله علمی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که تقریبا تمام نقش‌آفرینان حوزه مهارتی کشور در آن مشارکت داشته‌اند.

قاضی پور خاطرنشان کرد: پنج محور اصلی در این کنفرانس مورد بررسی قرار می‌گیرند که شامل حکمرانی آموزش عالی مهارتی، مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه، آینده مشاغل، نقش بخش‌های دولتی و خصوصی در آموزش فنی‌وحرفه‌ای و مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان است.

وی افزود: در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی کنفرانس، چندین میزگرد تخصصی با موضوعاتی نظیر  جایگاه مهارت آموزی و چالش‌های آن برگزار می‌شود و راهکار‌ها توسط متخصصان تبیین می‌شود.

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • کنفرانس ملی مهارت با ۲۰۰ اثر علمی و پژوهشی در اردیبشهت برگزار می‌شود
  • ضرورت تمرکز بر روی کیفیت‌بخشی فضای علمی دانشگاه‌ها
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • ضرورت رسیدگی سریع‌تر به سیل‌زدگان مناطق جنوبی کشور
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • ضرورت حمایت از کارآفرینان و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار
  • برگزاری نشست تخصصی و علمی تاب‌آوری بناها و محوطه‌های تاریخی در برابر بحران‌های طبیعی