Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر گفت: برای اکران مستند «قائم‌مقام» در دانشگاه پیگیری‌های زیادی کردیم اما راه به جایی نبرد و می‌گویند اکران آن به صلاح نیست. محمد عزیزمحمدی مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: در نظر داشتیم مستند قائم مقام را در دانشگاه اکران کنیم و از کارگردان آن نیز دعوت کنیم که در زمان اکران در دانشگاه حضور داشته باشد که عوامل دانشگاه از اکران آن جلوگیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عزیزمحمدی ادامه داد: دانشگاه به بهانه اینکه تشویش اذهان عمومی میشود و به صلاح نیست صحبتی در منتظری در دانشگاه به میان آورده شود از اکران در دانشگاه جلوگیری کرد.
مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر با بیان اینکه برای اکران مستند قائم مقام در دانشگاه پیگیری‌های زیادی کردیم که راه به جایی نبرد، تصریح کرد: دانشگاه این توجیه را داشت که اکران مستندی همچون قائم مقام مناسب فضای دانشگاهی نیست.
وی اظهار داشت: چند سالیست روندی در دانشگاه آزاد اسلامشهر شکل گرفته است که با هرگونه برنامه روشنگری مخالفت می‌کند و آخرین برنامه خوبی که اجرا شد سال ۹۲ دعوت از آقای باقری لنکرانی بوده و تاکنون اجازه اجرای برنامه مورد توجهی توسط مسئولین دانشگاه داده نشده است.
عزیزمحمدی با بیان دانشگاه آزاد اسلامشهر جوی کاملا امنیتی دارد، اما ژست آرمانگرایی به خود میگیرند، گفت: با برنامه‌های اردویی و اکران فیلم هایی، چون بادیگارد و... مخالفت نمی‌کنند، اما هر برنامه‌ای که در پس آن روشنگری قرار دارد مخالفت می‌کنند و با برنامه‌های چالشی مشکل دارند.
مسئول تحلیل و بررسی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامشهر با اشاره به اینکه مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه خودش از کارمندان دنشگاه بود افزود: به دلیل همین دلیل همکاری خوبی با دانشگاه داشت و آنگونه که باید از مسئولین دانشگاه مطالبه گری نداشت.
وی در پایان در خصوص اینکه در زمان مسئول سابق بسیج دانشجویی مصلحت اندیشی‌هایی وجود داشت ادامه داد: آن طور که باید نتوانستیم در دانشگاه برنامه‌های اثرگذاری داشته باشیم و حتی در زمان انتخابات هم دست ما در راستای اجرای برنامه‌های هدفمند بسته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، علیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی قائم مقام وزارت جهاد کشاورزی اظهار داشت: پرداخت ارز امسال به وارد کنندگان کالاهای اساسی از یک تا دو روز آینده آغاز می‌شود و نگرانی بابت تامین ارز کالاهای اساسی نداریم و تمام منابع ارزی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: مالیات ارزش افزوده و حقوق گمرکی کالاهای اساسی و دارو کاهش یافت

وی افزود: سال ۱۴۰۲ از بابت تامین ارز مورد نیاز کالاهای سال بسیار خوبی بود و به شکل مرتب و مناسبی انجام می شد اما همواره تاخیری در پرداخت ارز کالاهای اساسی وارداتی وجود دارد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: در برخی از کالاها در حال حرکت به این سمت هستم که ارز آنها به موقع تامین شود و در برخی از کالاها تامین ارز با فاصله انجام می‌شود.

وی اظهار داشت:در سال جاری نیز روند تامین ارز به طور مستمر و با هماهنگی بانک مرکزی در حال جریان است و تامین می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227504 برچسب‌ها ارز

دیگر خبرها

  • معرفی مسئول جدید بسیج اساتید دانشگاه پیام نور استان البرز
  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • صبوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شد
  • ارز کالاهای اساسی در سال جدید به زودی پرداخت می‌شود