Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش خبرگزاری صداو سیما، مرکز خراسان رضوی، این طرح  های گلخانه که از مجموعه کشاورزی گلخانه‌ای در قالب 40 واحد تولید کننده آلوئه‌ورا  است که با حضور فرمانده سپاه امام رضا (ع) در روستای دهشک منطقه فردوسی مشهد بهره برداری شد.

سردار یعقوبعلی نظری در مراسم بهره برداری این طرحها گفت: به ازای هر واحد  از این طرحها  150 میلیون ریال تسهیلات اعطاء شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت:  بسیج سازندگی سپاه امام رضا(ع) در مسیر تحقق فرمان مقام معظم در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات قابل توجهی را صورت داده  که اعزام 320 هزار نفر روز جهادگر بسیجی به اردوی جهادی در سال  96  برای ویزیت رایگان و غربالگری پزشکی، اجرای  750  طرح عمرانی توسط جهادگران سطح استان، اجرای 330 طرح اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی، اجرای  هزارو 328  برنامه فرهنگی و تبلیغی، اجرای 353برنامه علمی و آموزشی و اجرای 321برنامه ورزشی  است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع)  افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته بسیج سازندگی خراسان رضوی در سال 96  ،اعطای 330میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در استان، احیا و افزایش آبگیری 55قنات در استان به همت بسیجیان و جهادگران خراسان رضوی، برگزاری نخستین اردوی جهادی فضای مجازی کشور با حضور 122 نفر از متخصصان بسیجی در مشهد، خدمت بیش از  7200 نفر روز جهادگران استان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه است.

سردار نظری افزود: تا پایان امسال برنامه‌ریزی طرح‌های نوروزی، برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی برای خرید کالای ایرانی و حمایت از تولیدکننده ایرانی برنامه ریزی شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین افزود: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده، به طور کامل آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد، تنظیم‌گری و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس ـپایانه مرزی آق‌بندـ را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال؛ زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتری مسیر راهبردی کریدور ارس، از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی، قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

 

دیگر خبرها

  • طرح ملی آبرسانی به شهر تفرش در آینده ای نزدیک بهره برداری می‌شود
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین
  • سرعت گرفتن اجرای طرحهای مرزی در خداآفرین
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • دستاوردهای متروی مشهد و اصفهان به اشتراک گذاشته می‌شود
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • باند دوم پل هادی‌آباد شهرستان کارون به بهره‌برداری رسید
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون