Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- مردم مشهد در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران حماسه باشکوه دیگری را در تاریخ به ثبت رساندند.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها؛ همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران مردم مشهد باردیگر حماسه بیاد ماندنی در تاریخ به ثبت رساندند و همپای دیگر ایرانیان با انقلاب بیعت کردند. 

مراسم باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن مشهد از ساعت ۹ صبح با حضور اقشار مختلف مردم و حضور پرشور جوانان و نوجوانان از میدان ۱۵ خرداد مشهد به سمت بارگاه منور رضوی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بسیاری از راهپیایان با دردست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تصاویر رهبر معظم انقلاب با شعار های«مرگ بر آمریکا»،« مرگ بر اسرائیل» و «۲۲ بهمن ماه یوم الله» است مسیر راهپیمایی را طی کردند.

اجرای سرود نوجوانان با موضوع انقلاب، اجرای سرود انقلابی ، قرائت زیارت امام هشتم (ع) از جمله برنامه های آغازین مراسم راهپیمایی مشهد بود.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد معارفه شد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است