Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جریان راهپیمایی ۲۲ بهمن و سی و نهمین جشن پیروزی انقلاب با حضور در جمع خبرنگاران گفت: انقلاب ما سه رکن دارد، مردم اسلام و ولایت فقیه. انشاالله همیشه بتوانیم وحدت خود را حفظ کنیم و همه پا به پای مردم پیش بیاییم و ان‌شاءالله مشکلات مردم را حل کنیم و رضایتشان را به دست بیاوریم؛ چرا که رضایت مردم ، رضایت خداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: حضور پرشور مردم مایه افتخار ماست و محبت و گذشت آنها را نشان می‌دهد که واقعا با تمام مشکلاتی که شاید بخش عمده‌ای از آن، ضعف ما مدیران باشد، مردم بزرگواری کرده و امروز که متعلق به کشور، انقلاب و اسلام و اساس خون شهدا و امام شهداست، پیمان مردم هموار مستحکم بوده و خواهد بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سوالی در مورد مبارزه با مفاسد اقتصادی، یادآور شد: طبیعتا مبارزه با فساد اساس کار است و اگر با فساد برخورد نشود، باعث ضعف کارآمدی و ایجاد مشکلات بیشتر می‌شود.

شهردار پیشین تهران ادامه داد: امیدوارم هم مسئولان در این راستا بیشتر تلاش کنند و هم مردم بیشتر در صحنه باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین یادآور شد: ان‌شاءالله که قوه قضاییه همانطور که به صحنه آمده، واقعا بتواند با این موضوعات برخورد کند و نتیجه را به اطلاع مردم برساند.

قالیباف در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد اتهامات شهرداری در دوران تصدی وی و همچنین در واکنش به گزارش شهردار جدید تهران درمورد این تخلفات، تصریح کرد: همانطور که گفتند اگر موردی باشد حتما قوه قضاییه رسیدگی می‌کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان مهمترین موضوعات کلیدی مدنظر شهردار اصفهان، بیشترین درخواست شهروندان اصفهانی در حوزه شهری، مهمترین مشکلات پیگیری شده و فراوانی تماس‌ها با برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» در سال گذشته را تشریح کرد.

محمدحسن غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: «بی‌واسطه با مردم» یکی از برنامه‌های رادیو صدای شهر است که شهروندان می‌توانند با تماس با شماره‌های اعلام شده، دغدغه‌ها و مشکلات خود را به طور مستقیم با شهردار اصفهان مطرح و مطالبه‌گری کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه سال گذشته در ۲۳ قسمت در ۹۲۰ دقیقه با تماس ۸۵۱ شهروند اجرا شد، افزود: این برنامه همچنان در سال ۱۴۰۳ با حضور «علی قاسم‌زاده» شهردار اصفهان روزهای چهارشنبه ساعت ۱۳:۱۰ در رادیو اصفهان پخش می‌شود.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان با بیان اینکه مشکلات ۲۰ و ۵۰ ساله پرتمان و علی‌آباد کلنگان با پیگیری در این برنامه رفع شد، گفت: علاوه بر پاسخگویی شهردار اصفهان در این برنامه مسئولان مربوط به هر مطالبه هم پاسخگوی شهروندان هستند.

غضنفری ادامه داد: طبق بررسی‌های انجام شده، بیشترین پاسخگویی از سوی معاون عمران و مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان بوده است.

وی بیان کرد: با بررسی تماس‌های شهروندان و پاسخ‌های شهردار اصفهان، کلیدواژه‌هایی همچون ترافیک، اتوبوس، آزادسازی، فضای سبز، پروانه ساختمانی و موتورسیکلت مد نظر شهردار و کلید واژه‌هایی همچون ترافیک، فضای سبز، آسفالت، آزاد سازی، اتوبوس، پارکینگ، پله برقی، بافت فرسوده محل بحث شهروندان بوده است.

رئیس اداره تولیدات رسانه‌ای شهرداری اصفهان افزود: شهروندان خیابان احمدآباد و طالقانی بیشترین تماس و شهروندان خیابان‌های آتشگاه و جانبازان کمترین تماس‌ها را در سال گذشته با برنامه بی‌واسطه با مردم به‌نام خود ثبت کرده‌اند.

کد خبر 748958

دیگر خبرها

  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • حمایت دانشگاه‌های جهان از فلسطین یادآور رسالت معلمی در دفاع از مظلومان است
  • در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم» سال ۱۴۰۲ چه گذشت؟
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان