Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس‌جمهور، با بیان اینکه در سالی که گذشت، بر تروریسم پیروز شدیم، گفت: آمریکایی‌ها می‌خواستند در امور داخلی کشور ما مداخله کنند اما مردم ما به آنها جواب رد دادند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حجت‌الاسلام و المسلمین روحانی طی سخنانی در مراسم راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه، اظهار کرد: امسال ویژگی دیگری هم دارد و آن اینکه وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم، سال آینده که سال چهلم است باید به معنای واقعی کلمه سال بلوغ این انقلاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از لحاظ تاریخی ما بخواهیم یا نخواهیم سال آینده چهلمین سال انقلاب اسلامی است اما در واقعیت باید وحدت و اتحاد ملی را بیش از گذشته در سال آینده شاهد باشیم.

رئیس‌جمهور افزود: دولت، بخش خصوصی، نهادهای عمومی باید تلاش مضاعف انجام دهند؛ دهه فجر سال آینده دهه هزاران افتتاح طرح و پروژه مهم در سراسر کشور باشد.

روحانی خاطرنشان کرد: اینکه در همین روزها ما شاهد بودیم در یک روز در یک استان 10 هزار میلیارد تومان پروژه و طرح افتتاح شد به معنای ان است که ملت ما بیش از گذشته برای آبادانی کشور و عظمت کشور امید دارد.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه انقلاب ما وقتی پیروز شد که همه با هم بودیم، گفت: امروز در دل سرزمین مان نیاز به همه اصولگرایان، اصلاح طلبان، اعتدال گرایان و به همه ملتی که اعتقاد به قانون اساسی دارند داریم.   وی افزود: هر کس به این قانون اساسی عقیده دارد او انقلابی است، تمام اقوام ایرانی، تمام مذاهب ایرانی شیعه، سنی، تمام ادیان، اسلام و یهودیت و زرتشت هر کس که این قانون اساسی را قبول دارد معیار ماست، او انقلابی است باید به او احترام بگذاریم.   رئیس جمهور، بیان داشت:  بزرگترین ثمره انقلاب اسلامی و میراث امام، قانون اساسی ماست این معیار را در واقع به عنوان معیار اساسی برای وحدت و اتحاد باید بدانیم.   وی عنوان کرد: 73 درصد مردم از واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند و حماسه بسیار بزرگی را در این کشور به وجود اوردند؛ این انتخابات و این حماسه و این حضور مردم به عنوان یک پیروزی بزرگ برای ملت بزرگ ایران بود   روحانی، گفت: در سالی که گذشت ما بر تروریسم پیروز شدیم و موفقیت های فراوانی را برای نابودی تروریست ها و داعش در منطقه داشتیم؛ کمک ما به مردم عراق و سوریه به ثمر نشست و ملت های این منطقه از شر تروریست ها نجات پیدا کردند. ما نگذاشتیم توطئه گران در منطقه ما دنبال تجزیه کشورهای دوستمان باشند.   وی تصریح کرد: می خواستند در لبنان ناآرامی های طولانی را بوجود بیاوردند و لبنان را تبدیل به میدان جنگ و مبارزه و اختلاف کنند هوشیاری مردم لبنان، حمایت کشورهای دوست توطئه آمریکا و صهیونیسم را در این منطقه خنثی کرد.   رئیس‌جمهور، اظهار داشت: آمریکایی ها می خواستند در امور داخلی کشور ما مداخله کنند اما مردم ما به انها جواب رد دادند با وحدتشان با اتحادشان با ایستادگی شان طرح امریکایی ها و توطئه آنها را خنثی کردند. به شورای امنیت سازمان ملل رفتند می خواستند علیه ملت ایران توطئه کنند خوشبختانه اعضای شورای امنیت به امریکا پاسخ منفی داد.   وی گفت: در مسئله برجام امریکا چند نوبت برای از بین بردن این توافق بین المللی تلاش کرد تا امروز امریکا ناموفق بوده و من اعلام می کنم ملت ما به عهد خودش تا روزی پایبند است که طرف مقابل ما هم پایبند باشد و باز هم تاکید می کنم اگر بخواهند از پیمانی خارج شوند ضرر انرا به زودی خواهند دید.   روحانی افزود: ما شاهد ثبات بیشتر منطقه،تضعیف بیشتر آمریکا و صهیونیسم و شور و نشاط بیشتر ملت ایران برای تعالی و پیشرفت هستیم. در یکسال گذشته پیشرفت های بسیار مهمی در زمینه اجتماعی، امنیتی، فرهنگیف سیاسی و اقتصادی داشتیم. ما دارای رشد اقتصادی در سال گذشته بیش از دیگر کشورها و در سال جاری دارای رشد اقتصادی بیش از متوسط جهانی خواهیم بود.   وی خاطرنشان کرد: در یکسال گذشته بیش از همه سال های دیگر سرمایه خارجی را جذب کردیم. این که توانستیم 32 میلیارد سرمایه گذاری خارجی را به عنوان فاینانس جذب کنیم به معنای اعتبار و رشد ایران است. اینکه 5 میلیارد یورو را جذب کردیم به معنای توانمندی کشور ماست.   خبر در حال تکمیل است...

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم

 
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به اظهارات مقامات روسیه مبنی بر اینکه به‌رسمیت شناختن کابل به تشکیل حکومت فراگیر بستگی دارد، تاکید کرد: حکومت کنونی افغانستان فراگیر است.

«میخاییل گالوزین» معاون وزارت خارجه روسیه پیش‌تر با تأکید بر لزوم ایجاد حکومت فراگیر در افغانستان گفته بود: حکومت فراگیر مستلزم این است که نمایندگان همه اقوام، مذاهب و جریان‌های سیاسی افغانستان در آن حضور داشته باشند.

سخنگوی حکومت طالبان به «آمو» گفته است حکومت ایجاد شده توسط طالبان به باور وی «فراگیر» است.

حدود یک هفته پیش نیز «سراج‌الدین حقانی» وزیر کشور حکومت طالبان در دیدار با هیئتی از افغان‌های مقیم خارج درباره درخواست‌ها جهت تشکیل حکومت فراگیر گفته بود: جهان باید درک کند که افغانستان یک کشور مستقل است. افغانستان همانطور که در امور داخلی کشورهای دیگر دخالت نمی‌کند، این را هم نمی‌پذیرد که دیگران مداخله کنند.

چندی قبل نیز ذبیح الله مجاهد در واکنش به خواسته سران کشورهای آسیای مرکزی و آلمان درباره حکومت فراگیر گفته بود حقوق زنان و حکومت فراگیر در این کشور تأمین است و این موضوع داخلی است.

وی افزود: «کابینه حکومت افغانستان متشکل از همه اقوام است، نمایندگان همه اقوام در این نظام حضور دارند و از جمله زنان حقوق تمام افغان‌ها در کشور تأمین است».

 منبع: تسنیم

دیگر خبرها

  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • طالبان: دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • لشکر پیروز ۲۵ کربلا در جبهه مقاومت درخشیده است
  • کنعانی: اگر رشادت مستشاران سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم