Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - مردم شهرستان عسلویه همچون گذشته حضوری گسترده و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند و حماسه دیگری آفریدند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با حضور با شکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن آحاد مردم شیعه و سنی عسلویه با حضور گسترده دراین راهپیمایی یک بار دیگر بیعت خویش را با آرمان های حضرت امام (ره)و رهبرمعظم انقلاب و شهدا مستحکم ساختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم با حضور حماسی خود مسیر راهپیمایی  از فلکه لنج تا پارک ساحلی را طی کردند و با شعارهای کوبنده و انقلابی این روز را گرامی داشتند.

شیخ عباس بحرینی امام جمعه موقت و از روحانیون و پیشکسوتان انقلابی در سخنانی با تبریک یوم الله ۲۲ بهمن از حضور قشرهای مختلف مردم، اهالی شیعه وسنی عسلویه، مسئولین و مدیران و کارکنان صنعت نفت در راهپیمایی امروز قدردانی کرد.

وی مهمترین رمز پیروزی انقلاب را لطف خدا رهبری امام و وحدت امت دانست و افزود: توسل وسیله رسیدن به خداست و توسل به خدا و پیامبر وائمه اطهارنیز از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود  وی یکی دیگر از عوامل را خواست واراده ملت برای تغییر و پیروزی بر نظام ستمشاهی دانست.

امام جمعه موقت عسلویه با تجلیل از نقش مردم عسلویه در دوران پیروزی انقلاب با نقل خاطرات آن روزها گفت: مردم ساحل نشین عسلویه اعم از شیعه وسنی اوج روزهای انقلاب در بهمن ماه ۵۷ درحسینیه صاحب الزمان حضور یافتند و من آنجا برایشان سخنرانی کردم و بر علیه شاه و نظام پهلوی شعار می دادند. ماموران ژاندارمری من را تهدید کردند اما گفتم من از شما ترسی ندارم و آنها عقب نشینی کردند. ماموران گروهان ژاندارمری می خواستند سلاح و تجهیزات را از گروهان خارج کنند ولی مردم مانع شدند و خودشان گروهان را تحویل گرفتند و شهر را سنگر بندی کردند و نگهبانی می دادند و شب و روز از مردم و اموال عمومی حفاظت می کردند .مردم عسلویه همیشه درصحنه ها حاضر بودند.

بحرینی افزود: این مردم دین خودرا به انقلاب ونظام ادا کرده‌اند و باز هم در تمام صحنه‌ها حاضرند ولی این ملت سهم دارد مسئولین باید به این مردم برسند الان بیش از چهار سال است عسلویه شهرستان شده ولی هنوز بسیاری از ادارات مستقر نشده است. از فرماندار شهرستان عسلویه می‌خواهم ادارات به صورت کامل استقرار شوند به صورت نمایندگی نباشند تا مردم مجبور شوند فاصله زیاد را طی کنند وبه شهرستان های دیگر بروند.

وی در پایان خواستار وحدت مردم شد و گفت: انقلاب ما به شکوفایی رسیده و قدرتمند شدیم گول دشمن نخوریم دشمن دنبال جنگ نرم است و می خواهد جوانان ما را منحرف کند به بیگانگان دل نبندیم و به این انقلاب افتخار کنیم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده

به گزارش خبرگزاری مهر، در بیانیه جبهه ایستادگی ایران اسلامی استان زنجان ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف و شهید پرور استان زنجان به برای خلق حماسه‌ای سیاسی و انقلابی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ۱۴۰۲، از مردم شریف، نجیب و ولایت‌مدار استان دعوت به عمل می‌آید با حضور حداکثری در دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پای صندوق‌های رأی، امیدواریم با خلق حماسه‌ای دیگر نماینده شایسته و قابل اعتماد از طرف مردم شریف این حوزه‌ها به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند.

لذا بدینوسیله این جبهه حمایت خود را از نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان در حوزه انتخابیه زنجان و طارم، حاج محمد اسماعیلی و در حوزه انتخابیه خدابنده، سعید رفیعی اعلام می‌دارد.

کد خبر 6096813

دیگر خبرها

  • موفقیت‌ها در دل تحریم به دست آمده است
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • واکنش جمشید مشایخی، علی حاتمی و بهمن فرمان‌آرا به احضار هنرمندان به دادگاه انقلاب در بهار ۵۹/ از شجریان تا کرم رضایی برای پاره‌ای توضیحات احضار شدند
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • آهنگران: امام(ره) فرمودند که نسل ما، نسل حماسه است
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام