Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: معاون طرح و برنامه قوه قضاییه، گفت: امروز شعار جوانان و مردم ایران اسلامی همان شعارهای ابتدای انقلاب اسلامی است، مردم جان‌فشانی کردند و انقلاب اسلامی را پیروزی رساندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، ابراهیم عزیزی، معاون طرح و برنامه قوه قضاییه، صبح امروز (22 بهمن) در جمع مردم استان ایلام در راهپیمایی 22 بهمن در میدان شهید کشوری این شهر، اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، امنیت، اقتدار و توسعه و پیشرفت در همه عرصه بر کشور حاکم است

 

وی، بابیان اینکه وجب‌به‌وجب این سرزمین و شهر معطر به عطر شهدای عزیز است، ابراز کرد: پیر و جوان این سرزمین شهیدپرور و مقاوم امروز در راهپیمایی 22 بهمن، همه آمده‌اند، جوان‌ها، همان جوان‌های انقلاب اسلامی هستند تا بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عزیزی، بابیان اینکه رمز بقای انقلاب توحید کلمه و وحدت است، یادآور شد: وحدت، اتحاد، خدمت به محرومین و مستضعفین و خدمت به مردم روحیه ایمانی، ولایی و جهادی، باور با توانستن و توکل به خدا و دین مبین اسلام و احیای تمدن دینی و اسلامی تحت ولایت امام راحل و مقام معظم رهبری از ویژگی‌های بارز انقلاب است.

 

معاون طرح و برنامه قوه قضاییه، افزود: مردم ایلام، با عشق به امام حسین (ع) و پیروی از امام عزیز، رهبری معظم انقلاب با حضور در تمام درصحنه‌های انقلاب، مقاومت و جان‌فشانی در دفاع مقدس و با تقدیم خون پاک عزیزانشان و ایثار، نقش مهمی درصحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی داشته‌اند.

 

وی، با اشاره به اینکه رژیم طاغوت یک رژیم وابسته به‌نظام سلطه در ابعاد سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی بود، گفت: رژیم طاغوت دست‌نشانده و فرمان‌بردار انگلیس خبیث و آمریکای جنایتکار بود، رژیم طاغوت نماد ظلم، استبداد و دشمن آزادی و اسلام بود و از رأی، مطبوعات و اندیشه خبری در این رژیم نبود.

عزیزی، بابیان اینکه دست حسینی خمینی کبیر، امت امام و لطف خدا، ایران را آزاد کرد، ابراز کرد: انقلابی اسلامی، انقلابی حسینی است، امروز شعار جوانان و مردم ایران اسلامی همان شعارهای ابتدای انقلاب اسلامی است، مردم جان‌فشانی کردند و انقلاب اسلامی را پیروزی رساندند.

 

معاون طرح و برنامه قوه قضاییه، بابیان اینکه شعار این انقلاب، استقلال آزادی و جمهوری اسلامی بود، ابراز کرد: استقلال سیاسی که نماد آزادی‌خواهی ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است، با پیروزی انقلاب محقق شد و ملت مؤمن و انقلابی از ظلم و ستم و از قید طاغوت آزاد شدند.

 

وی، با اشاره به اینکه دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی، قانون اساسی، تجلی وحی در قوانین و حاکمیت الهی است، یادآور شد: در ایران اسلامی توسط رأی مردم در قالب مردم‌سالاری اسلامی و دینی ولایت مطلقه ولی‌فقیه قرار دارد که رکن رکین، عمود خیمه اسلام و انقلاب اسلامی و ضامن اجرای احکام نورانی اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

 

عزیزی، گفت: عزت و اقتدار و سرافرازی نظام اسلامی و امنیت و توانمندی و کارآمدی و فقرزدایی، عزت مردم و امید به آینده به برکت مدیریت الهی و ارزشی رهبر انقلاب است، با ولایت مقام معظم رهبری هیچ مشکلی نیست که حل نشود و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.

 

وی، با تأکید بر اینکه ولایت‌فقیه، استمرار ولایت رسول خدا (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و جانشین امام زمان (عج) است، ابراز کرد: ولی‌فقیه خورشید درخشان هدایت، صراط مستقیم و کانون وحدت مستحکم نظام جمهوری اسلامی است.

 

معاون طرح و برنامه قوه قضاییه، گفت: مردم همواره این خط روشن امام راحل را با بصیرت و هوشمندی دنبال می‌کنند و باجان دل به این وصیت امام راحل که پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد، عمل کرده‌اند و تمام توطئه‌های دشمنان و نظام سلطه را خنثی نموده‌اند.

 

وی، بیان کرد: مردم ایران اسلامی، با توکل به خدا و پیروی از امام و رهبری و پایبندی به ارزش‌های اسلامی و انقلاب و استقامت و بصیرت دشمنان را شکست دادند، ولایت‌فقیه ضد دیکتاتوری است چراکه ولی خدا دعوت به خدا می‌کند و دیکتاتور دعوت به خود می‌کند.

 

معاون طرح و برنامه قوه قضاییه، گفت: رمز تعالی و پیشرفت، پیوند عمیق و مقدس و امام امت، نشان از مردم‌سالاری دینی است که با بصیرت و مقاومت و پیروزی ملت و انقلاب اسلامی است و شکست دشمنان انقلاب و اسلام که مصداق آن، شیطان بزرگ و رژیم آمریکا، انگلیس خبیث، رژیم منحوس آل سعود و رژیم فاسد نسل‌کش و کودک کش و نوکران مزدوران آنان مانند داعش است را رقم‌زده است.

 

عزیزی، بابیان اینکه همبستگی ملی از برکات این نظام و انقلاب اسلامی است، ابراز کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌حد و شمار است، امروز در راه‌سازی، بنادر، سدهای مخزنی، تولید برق، آب‌رسانی، گازرسانی و در تولیدات علمی و صادرات غیرنفتی پیشرفت و توسعه باورنکردنی داشته‌ایم، امروز ایران اسلامی در تولید علم و فناوری در جایگاه بسیار خوب قرار دارد به‌طوری‌که در تولدی علم در رتبه اول منطقه قرار داریم.

 

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۶۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

به گزارش مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

دیگر خبرها

  • بیداری آزادی‌خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد