Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: دستاوردهای انقلاب بی شمار است و وحدت کلمه و باور به توانستن تضمین کننده انقلاب است. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسینم از ایلام, ابراهیم عزیزی در جمع باشکوه مردم ایلام در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: رمز بقای انقلاب توحید کلمه و وحدت کلمه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از جمله نکات دیگری که میتواند تضمین کننده انقلاب باشد اتحاد، انسجام، کارآمدی، خدمت به محرومین و مستضعفین،  توکل به خدا، اتکا به مردم با روحیه ایمانی، ولایی، جهادی، مردمی باور به توانستن و حرکت به سوی اتحاد تحت ولایت مقام معظم رهبری است.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه تصریح کرد: رژیم طاغوت یک رژیم وابسته به معنای تمام کلمه در ابعاد سیاسی ، اقتصادی، فرهنگی و نظامی و در عین حال یک دیکتاتور ضد اسلام و ضد مردم بود و دست نشانده و سرسپرده انگلیس و آمریکای جنایتکار بود.

وی با بیان اینکه انقلاب ما حسینی است ادامه داد: پهلوی منحوس و غرق در فساد و حرام و غارتگر اموال ایران و ایرانی بود که در آب پرتگاه آتش بود، دست حسینی امام خمینی(ره) و لطف خدا ایران را آزاد کرد، انقلاب ایران انقلاب حسینی است.

وی با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب و بیان اینکه دستاوردهای انقلاب بی شمار است افزود: شعار این انقلاب استقلال, آزادی و جمهوری اسلامی بود، استقلال سیاسی که نماد آزادی خواهی اسلامی با پیروزی انقلاب محقق شد و ملت انقلابی و مومن از قید طاغوت آزاد شدند.

عزیزی با بیان اینکه از مهمترین برکات ولایت فقیه رکن اسلام و ضامن اجرایی احکام نورانی اسلام و ارزش های انقلاب است تصریح کرد: به برکت ولی فقیه هیچ مشکلی نیست که حل نشود و هیچ بن بستی نیست، ولایت فقیه ضد دیکتاتور است.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه اظهار داشت: مردم استان ایلام همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام بوده اند و حضور پرشور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز مصداق این موضوع است.

انتهای پیام/ ت

R7718/P1336/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منوچهر رئیسی، معاون فرهنگی این اداره کل گفت: اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام برای استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ارتقای سطح کیفی مهارت‌های مورد نیاز جامعه هدف خود، برنامه‌هایی را طراحی و در دست اقدام دارد.

وی افزود: اینکه صرفاً در انتظار برنامه‌های ابلاغی از طرف مرکز باشیم، مورد قبول نیست و ما به عنوان کارکنان یک سازمان فرهنگی دغدغه انجام امور غیر ابلاغی و نوآورانه را داریم و ان شاءالله این رویه را امسال بیش از سال‌های گذشته در پیش خواهیم گرفت.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام خاطر نشان کرد: با جلساتی که در ستاد برگزاری مراسم شهادت امام صادق (ع) گرفته شده است، ما امسال هم شاهد برپایی دسته‌های عزاداری در نقاط مختلف استان از دور افتاده‌ترین روستاها تا مراکز شهرستان‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جمعیت و فرزند آوری، از برگزاری دوره‌های متعدد آموزشی تربیت کنشگر جمعیت خبر داد و افزود: خوشبختانه سال گذشته با استفاده از اساتید مجرب در حوزه جمعیت موفق شدیم تعداد ۲۰۰ نفر را در این زمینه آموزش داده، که از بین این افراد حدود ۴۰ نفر موفق شدند که دوره‌های برگزار شده را با موفقیت به پایان برسانند، سال ۱۴۰۳ دوره‌های تکمیلی را جهت بهره مندی افراد منتخب، برگزار خواهیم کرد.

کد خبر 6093732

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش بهمن در گردنه تته/ مردم از تردد پرهیز کنند
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • درخواست محسن رضایی از جبهه انقلاب | در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن برخی ارزش‌ها بوده‌ایم
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • محسن رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد