Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-04@23:52:04 GMT

درخواست از دولت برای تامین اشتغال و رفاه مردم

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۷۶۴۹

درخواست از دولت برای تامین اشتغال و رفاه مردم

به گزارش ایسکانیوز در انتهای مراسم راهپیمایی بزرگ 22 بهمن متن قطعنامه راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن 96 قرائت شد.

متن این قطعنامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لَقَدْ کَتَبْنا فِی الزَّبُورِ مِنْ بَعْدِ الذِّکْرِ أَنَّ الْأَرْضَ یَرِثُها عِبادِیَ الصَّالِحُونَ (سوره انبیاء/ آیه 105)

حمد و ثنای بی پایان پروردگار بزرگی را سزاست که ملت شریف و حق جوی ایران را کرامت بخشید تا در سایه نعمت اسلام و ولایت، تحت رهبری داهیانه و الهی حضرت امام خمینی (رضوان‌الله تعالی علیه) و ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در عصر جاهلیت مدرن، منادی احیای ارزش‌های والای الهی و اخلاقی گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اینک، در این لحظات آکنده از شور و نشاط و حماسه که قلب میلیون ها انسان آزاده مملو از سرور سی و نهمین سالگرد سراسر نور و افتخار پیروزی انقلاب اسلامی است و پیشرفت‌ها و دستاوردهای نظام اسلامی ایران در اوج قله های سربلندی و افتخار، بیش از هر زمان دیگری به عنوان الگوی نجات بخش جامعه بشری، مایه‌ی مباهات مسلمانان و مستضعفان جهان شده است، ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی باشکوه، سراسری و دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن که مزین و آراسته به نام سیده نساء العالمین حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) است، مواضع خویش را با بانگ رسای توحیدی "الله اکبر" و "خامنه‌ای رهبر" به جهانیان اعلام می‌داریم:

1- ضمن تجدید میثاق و بیعت خلل‌ناپذیر با آرمان‌های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی‌گری و تبعیت همه‌جانبه از رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را زمینه-ساز نشر و بسط ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی دانسته و بر التزام عملی به اصل الهی و مترقی «ولایت فقیه» به عنوان میراث جاویدان معمار کبیر انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

2- بار دیگر پشتیبانی قاطع خود را از موفقیت‌های جوانان مومن و متخصص کشور به‌ خصوص در عرصه علم و فناوری و صنایع باز دارنده دفاعی و موشکی اعلام داشته و ضمن حمایت از دستاوردهای ارزشی و معنوی نظام اسلامی، بر تداوم عزم جدی مسئولین کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و تکامل مسیر پرفروغ انقلاب اسلامی تاکید می نماییم.

3- با تاکید بر لزوم تامین زندگی کریمانه مردم و مقابله با موج نفوذ و رخنه دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای، خاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی، از همه دستگاهها بخصوص دولت محترم می‌خواهیم با مسئولیت‌پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

4- امریکای جنایتکار را همچنان "دشمن شماره یک" خود دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ در نقض مفاد توافقنامه هسته‌ای، و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولین و دست‌اندرکاران نظام اسلامی می‌خواهیم تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم‌ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن، شجاعانه اقدام نمایند.

5- بار دیگر حمایت همه‌جانبه خود را از وحدت و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش‌ها و حرکت های اسلامی و آزادیبخش، خاصه فلسطین و محور مقاومت اعلام داشته و با‌ تاکید بر لزوم حفظ تمامیت ارضی کشورهای اسلامی، طرح رذیلانه سردمداران کفر پیشه آمریکای جنایتکار در رسمیت بخشیدن به نقشه شوم انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی به بیت المقدس و همچنین جنایات وحشیانه رژیم قبیله ای آل سعود و هم پیمانان آن در یمن و بحرین را شدیدا محکوم می نماییم.

6- ضمن هشدار در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثرگذاری نظام در سطح منطقه و جهان است، از متولیان امر می‌خواهیم با سرلوحه قرار دادن عدالت و رفع زمینه های بروز معضلات اجتماعی، افزایش اعتماد سیاسی، تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزاری سیاسی، دشمنان مردم و انقلاب را در رسیدن به اهداف شیطانی خود با شکست مواجه سازند.

7- تکریم مقام شهدای والامقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان را وظیفه دائمی امت شهیدپرور دانسته و از مسئولین کشور می‌خواهیم تا در رفع موانع تعالی مادی و معنوی و حاکم ساختن فرهنگ "ایثار" و "شهادت"، از هیچ تلاشی دریغ ننمایند.

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته
یکشنبه 22 بهمن ماه 1396
مصادف با 24جمادی الاول 1439 و 11 فوریه 2018

راه پیمایی 22 بهمن

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی در نشستی با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: با توجه به این‌که «رسانه‌های نظام سلطه و استکبار جهانی به صورت منسجم و یکپارچه با آرایش جنگی، نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت دلاور ایران را مورد هجوم همه جانبه قرار داده‌اند، رسانه‌های جبهه انقلاب اسلامی نیز بایستی با آرایش جنگی و به صورت منسجم، هماهنگ، همگرا و با همدلی ضمن دفاع از  امنیت و منافع ملی در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، دفاعی، امنیتی، سیاسی و ... نقش‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به حماسه آفرینی مردم استان ایلام در طول دوره انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم استان ایلام دارای سه شاخصه و ویژگی مهم، شامل صبر و مقاومت، اخلاص و مجاهدت هستند و در این رابطه شهدای والامقامی را تقدیم نموده که یکی از شهدای شاخص و ملی کشور، دانشمند هسته‌ای ایران، شهید بزرگوار داریوش رضایی‌نژاد می‌باشد که تربیت یافته این سرزمین شهید پرور و مجاهد پرور است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در عرصه جنگ نرم و شناختی؛ فرماندهان، افسران و جهادگران فی سبیل الله هستند که بایستی با استفاده از همه فرصت‌ها و ظرفیت‌ها علاوه بر دفاع همه جانبه از ملت، منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی، آرایش تهاجمی بگیرند تا بر دشمن غلبه نمایند.

معاون فرهنگی و جنگ نرم ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در شرایط کنونی، دستیابی به پیروزی در جنگ سخت و نیمه سخت وابستگی شدید به کارکرد هوشمندانه و هنرمندانه در عرصه جنگ نرم و شناختی در قبل، حین و بعد از هر اقدام دارد که چنانچه در این خصوص قصوری صورت پذیرد بسیاری از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت؛ لذا ضرورت دارد مسئولان و فعالان رسانه‌ای جبهه انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و با شناخت کافی از ضعف‌ها و نقاط آسیب دشمنان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با آرایش جنگی مناسب اعم از دفاعی و تهاجمی، به صورت هوشمندانه، هدفمند و منسجم در این عرصه وارد شوند و متناسب با لایه ها و سطوح جنگ نرم و شناختی(احساسات و هیجانات، ادراک، اندیشه، افکار و رفتار) برنامه ریزی و اقدام نمایند.

وی با تشکر از همه مسئولان و فعالان رسانه‌ای کشور در تمام سطوح، اعم از راهبردی، عملیاتی و راهکنشی در تبیین اراده رهبری، نیروهای مسلح و ملت ایران در قبل، حین و بعد از عملیات غرور آفرین و دشمن شکن وعده صادق که امت اسلامی و ملت های آزادیخواه جهان را غرق در شادی و سردمداران کفر و نفاق، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها را ذلیل، خوار و ناامید ساخت، بیان داشت: امید است این هماهنگی، همگرایی، وحدت و همدلی که در عملیات وعده صادق وجود داشت در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • تا رسیدن مترو به حرم شاهچراغ از مسئولان مطالبه خواهم کرد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • درخواست مقام عالیرتبه نظامی: فعالان رسانه‌ای کشور آرایش تهاجمی بگیرند
  • سطح رفاه اجتماعی در لرستان را ارتقا دهیم
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • ضرورت آرایش‌جنگی رسانه‌ها دربرابر رسانه‌های نظام سلطه
  • ضرورت آرایش جنگی رسانه‌های کشور در برابر رسانه‌های نظام سلطه