Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الاسلام حسن باباییان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در سخنرانی مراسم اظهار داشت: امروز روز یاس دشمن است چرا که اسلام ما اسلام ناب محمدی (ص) است

وی افزود: اثر این راهپیمایی باید در این باشد که مسئولین ما ساده زیست باشند و در میان مردم حضور داشته باشند و به مردم خدمت کنند و کار‌های ماندگاری از خود به جای بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امام جمعه قروه ادامه داد: این حضور باشکوه امروز مردم عزت و سربلندی و شرافت مردم را به تصویر می‌کشد و این راهپیمایی تماشایی است که این عظمت و بزرگی را نظاره گر هستیم.

وی ادامه داد: انقلاب ملت ما در برابر یک رژیم کاملا فاسد که همه و همه به دنبال فساد و ایجاد جو خفقان بودند ایجاد شد.

باباییان ادامه داد:، اما ملت ما ریشه در تاریخ دارند و مسلمان هستند و از فساد راضی نیستند و به فساد دل نمی‌دهند و انقلاب را به وجود آوردند و از حکومت فاسد به حکومتی الهی با شعار اسلام خواهی وارد شدند.

به گفته باباییان امروز مردم حضور بی نظیر و تماشایی را رقم زدند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بزنند.

وی ادامه داد: حکومت ایران اسلامی دارای دو محور اصلی است که اگر این دو محور نباشند حکومتی نیز وجود ندارد و آن مردم و رهبری هستند که در کنار یکدیگر قرار دارند و حضور رهبری در میان مردم است که امید بخش است.

باباییان گفت: امروز پرچم نظام جمهوری اسلامی برافراشته‌تر از همیشه است و جوانان و نوجوانان در این برافراشته شدن نقش موثری دارند.

وی با بیان اینکه مردم انتظار دارند مسئولین به وظایف خود عمل کنند خاطر نشان کرد: ما باید از ظرفیت‌های قروه و دهگلان استفاده کنیم چرا که استعداد‌های این منطقه دارای پتانسیل بالایی هستند که می‌توانیم با ایجاد پروژه‌هایی مناسب اشتغال زایی پایداری برای جوانان ایجاد کنیم

وی ادامه داد: پروژه فولاد کردستان باید یکی از خواسته‌های جدی ما باشد که این پروژه طرفیت ۵ هزار شغل دارد.

باباییان با طرح سوال از استاندار کردستان گفت: وقتی که کار فولاد زنجیره کردستان تمام است چرا کلنگ زنی ان آغاز نمی‌شود و چرا در این خصوص تعلل می‌شود؟

وی ادامه داد: امروز نمایندگان سابق شهرستان قروه و روسای جمهور گذشته نباید مدعی باشند بلکه باید پاسخگوی رفتار و اعمال خود باشند که امروز مردم این شهرستان‌ها از آب سد آزاد و قوچم بی بهره هستند.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد

آفتاب‌‌نیوز :

دیدار مسئولان و کارگزاران حج و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام کشورمان، امروز - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه و در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی با رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

گزیده‌ای از بیانات رهبر انقلاب در این دیدار:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار اظهار داشتند: حج امسال، حج برائت است. آنچه که امروز در غزه اتفاق می‌افتد شاخص عظیمی است که در تاریخ می‌ماند و راه را نشان خواهد داد.

اخبار و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقبا منتشر می‌شود..

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب: آنچه امروز در غزه اتفاق می‌افتد، راه را نشان خواهد داد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است