Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم خرم آباد، در مجلس شورای اسلامی، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را دشمن شکن خواند و گفت: مدیریت جهادی مسئولان در تقویت خدمت به مردم، برای قدر دانی از بصیرت مردم ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، محمد رضا ملکشاهی، نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، در مراسم راهپیمایی مردم خرم آباد در جمع خبرنگاران، گفت: امروز مردم با بصیرت و دشمن شناسی به میدان آمده اند و بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: این حضور گسترده مردم مشتی محکم به توطئه های دشمنان و سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکاست.

 

ملکشاهی، با بیان اینکه مسئولان باید قدر دان حضور مردم و بصیرت و دشمن شناسی ملت باشند، افزود: انتظار می رود مسئولان با تلاش بیشتر و مدیریت جهادی جهت خدمت به مردم تلاش کنند.

 

نماینده مردم خرم آباد، در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: امروز مردم مومن و انقلابی با روحیه انقلابی و به صورت خودجوش در راهپیمایی بزرگداشت فجر انقلاب شرکت کردند.

 

ملکشاهی، راهپیمایی  امروز مردم را خودجوش‌ترین راهپیمایی در ۴۰ سال گذشته دانست و بیان کرد: امروز همگان شاهد هستند که سازمان ها و ادارات در راهپیمایی خیلی کم ظاهرشده‌اند و غالب جمعیت از مردم عادی هستند که خودجوش در صحنه حاضر شده اند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز مردم درگیر مشکلات متعدد چون بیکاری و مشکل معیشت هستند، گفت: دولت و نظام باید قدر دان حضور مردم باشد که این حضور وظیفه مسئولان در خدمت به مردم را صد برابر می کند.

 

ملکشاهی، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تلاش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و با تکیه بر روحیه جهادی و مدیریت جهادی در راستای تقویت خدمت به مردم و رفع مشکلات مردم گام بردارند.

 

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: مردم همواره پشتیبان انقلاب هستند و این پشتوانه مردمی موجب هراس دشمنان می شود.

 

پایان پیام/186

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست

فرماندار شهرستان خوروبیابانک گفت: مدیریت بحران این شهرستان از امکانات کافی برخوردار نیست و نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد و این خواسته مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، احمدرضا طحانی ظهر امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ در جلسه مدیریت بحران شهرستان که با حضور منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهرستان خوروبیابانک با توجه به پراکندگی روستاها و وسعت زیاد آن، نیاز به امکانات امدادی دارد.

وی افزود: در حال حاضر امکانات و تجهیزاتی که برای مقابله با حوادث احتمالی مخصوصاً سیل در شهرستان وجود دارد، بسیار اندک است و در صورت وقوع حوادث، این شهرستان با مشکل مواجه خواهد شد.

فرماندار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت و درمان، خاطرنشان کرد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان باید این موضوع را در نظر داشته باشند که این شهرستان نیاز اساسی به پزشکان متخصص، مجرب و امکانات پزشکی دارد.

طحانی محرومیت‌زدایی را مهمترین نیاز مردم این خطه از استان اصفهان عنوان و تصریح کرد: با وجود اقدامات بسیار در شهرستان خوروبیابانک، همچنان بحث محرومیت قابل لمس است که انتظار می‌رود برای خروج از مشکلات به این شهرستان توجه ویژه شود.

مسئولان اصفهان صدای مردم خوروبیابانک را نمی‌شنوند

حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی، امام جمعه شهرستان خوروبیابانک نیز تصریح کرد: با گذشت چند سال از افتتاح بیمارستان محروم این شهرستان، مسئولان استانی صدای این مردم را نمی‌شنوند و بارها از تریبون نماز جمعه در این خصوص صحبت شده است.

وی ادامه داد: آنچه که این مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور تقاضا دارند تجهیز کامل بیمارستان و حضور پزشک متخصص است.

امام جمعه شهرستان خوروبیابانک گفت: کاهش تعرفه برق منطقه گرمسیری یکی از مطالبات بحق و جدی مردم شهرستان خوروبیابانک است.

کد خبر 748455

دیگر خبرها

  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد
  • راهپیمایی باشکوه یمنی‌ها در حمایت از غزه
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود