Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم طباطبایی روز یکشنبه در پایان راهپیمایی 22 بهمن شهروندان کاشمری در جمع آنها افزود: چون نهضت ایران اسلامی با شعار لاا له الا الله آغاز شد و با شعار الله اکبر تداوم پیدا کرد نهضتی توحیدی است. همچنین ایران اسلامی ضداستکبار، تفکر مادی گرا و پوچگرایی بوده است.
وی ادامه داد: تنها شاه و رژیم طاغوتی نبود که مورد حمله اندیشه های توحیدی و نهضت عاشورایی مردم ایران قرار گرفت بلکه دنیای غرب، مکتبهای لائیک، دنیای استکباری، سردمداران قدرت و شهوت انقلاب را مانع کام جوییها، قدرت طلبیها و زیاده خواهیها و فخر فروشیهای خود می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کاشمر گفت: بر این اساس چون ملت ایران حقیقت جو و خداجوست مورد بی مهری بدخواهان قرار گرفته و دشمن در برابر این ملت خداجو، اسلام خواه و صلح طلب خاکریزها، سنگرها و جبهه ها ساخته است. استکبار در برابر این ملت بزرگ و قهرمان صف آرایی می کند لذا مردم بدانند که نباید انتظار داشت آمریکا دوست ما باشد، از ما تعریف کند و یا به امضاء و قراردادش پایبند باشد.
وی افزود: ملت ایران باید بیش از هر زمان دیگر انقلابی باشد. البته نه تنها در برابر استکبار و دشمنان خارجی بلکه با هرگونه انحراف و تفکر غرب گرایانه مقابله کرد حتی اگر در بدنه انقلاب و نظام حرف از مذاکره و و دوستی با غرب و آمریکا زده می شود باید ملت قیام کند.
راهپیمایان کاشمری که حرکت خود را از میدان انقلاب آغاز کرده بودند پس از عبور از خیابان امام خمینی(ره) و میدان آزادی وارد آستانه مقدسه امامزاده سید حمزه(ع) در این شهر شدند. در همین مکان قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن قرائت شد.
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
خبرنگار: لیلا قرایی **انتشار: حسین کریم زاده
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین کاظم لطفیان؛ دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در متن این پیام تسلیت می خوانیم:
 
خبر ارتحال عالم وارسته و بصیر، مرحوم حاج ماموستا ملااحمد فخری امام‌جمعه سابق جوانرود و مدیر و مدرس برجسته مدارس علوم دینی منطقه موجبات تألم و تأثر اینجانب گردید.
 
آن عالم مجاهد که سوابق درخشان و کم نظیر وی در خدمتگزاری به اسلام عزیز و نظام اسلامی زبانزد است، بیش از چهل سال از عمر خود را در سنگر خطیر نماز جمعه و ‌شورای روحانیت جوانرود به اشاعه فرهنگ ناب اسلامی و دفاع از ارزشهای والای انقلابی پرداخت و به پرورش جمع زیادی از طلاب علوم دینی اهتمام ورزید.
 
نقش آن عالم فرزانه در شکل گیری انقلاب اسلامی و مبارزه با افکار مسموم گروهک‌های معاند و ضد انقلاب در بحبوحه ایام پر مخاطره دهه شصت، بسیار ویژه و کم نظیر بود و تاریخ و مردم سربلند جوانرود و استان کرمانشاه، رشادتها و ایستادگی آن عالم مجاهد و تقریبی را در پاسداری از نظام اسلامی گواهی خواهند داد.
 
 
آن عالم عامل، علیرغم تهدیدات فراوان و فضاسازی های مستمر ضد انقلاب، تا آخرین لحظات عمر شریف خود هرگز ذره‌ای از آرمانهای خود عقب نشینی نکرد و از یاوران صدیق و وفادار امام راحل و مقام معظم رهبری و منادیان وحدت در عرصه انقلاب اسلامی بود.
 
اینجانب ضمن ابراز همدردی و تسلیت به مردم شریف، خانواده معزز و علمای بصیر استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود، برای آن سعید فقید علو درجات و مجالست با نبی مکرم اسلام، ابرار و صلحا و برای بازماندگان ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می نمایم.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • بیداری جهانی زمینه تحول در جبهه مقاومت را رقم خواهد زد
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد اما در برابر این ناهنجاری ایستاده‌ایم
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است