Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا،آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، امروز(22 بهمن‌ماه)، در جمع مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیرجند اظهار کرد: ادامه داد: اینکه این روز را یوم الله می‌گویند برای جلوه قدرت لایزال الهی است که در این روز به صورت یک معجزه بود.تجدید میثاق با رهبری و ولایت، پیام این حرکت عظیم و خروش ملی است و این حضور پرمعنا و بسیار ارزشمند ملت بزرگ ایران را ارج می‌نهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر سالی که ۲۲ بهمن را برگزار می‌کنیم اگر چه یادآور پیروزی ملت ایران بر حکومت ستم شاهی است اما در همان سال به برکت انقلاب، پیروزی‌های ملی و فرا ملی نیز ایجاد شده است.

رئیسی  گفت: در سال جاری آنچه از پیروزی ملت بزرگ ایران در منطقه و کشور داشتیم برداشتن غده سرطانی خطرناکی بود که امنیت امت اسلامی را به مخاطره می‌افکند که با دست توانای رزمندگان از پیش رو برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: جشن پیروزی امسال همراه با شکر گزاری به درگاه ایزد منان است که ملت ایران در برابر فتنه جدیدی که دشمنان چند وقت پیش راه انداخته بودند پیروز شدند و باید جلوی فتنه ناامیدی مردم از انقلاب که کار جدید دشمن است را بگیریم.جشن۲۲ بهمن فقط بیان تاریخ و روایت آنچه در ۴۰سال پیش در انقلاب رخ داده است، نیست بلکه تجلی پیروزی‌های ملی و فراملی ملت ایران است.

رئیسی با اشاره به اینکه مقصد و هدف ملت ایران الهی است، افزود: این ملت هیچگاه در رسیدن به اهداف و آرمان‌هایش توقف و عقب‌گرد نخواهد داشت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خداوند نعمت‌های بی‌شماری را به ملت ایران عطاء کرد که بزرگترین آن نعمت ولایت و رهبری دینی است.

تولیت آستان قدس رضوی بیان کرد:: عده‌ای تصور می‌کنند دین فقط یک مسئله فردی است که به ارتباط انسان با خدا برمی‌گردد در حالی که دین برای عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

رئیسی بیان کرد: تهدید امروز سکولاریسم الحادی نیست بلکه مسئله امروز کسانی هستند که دین را فقط در محدوده زندگی فردی انسان‌ها تعریف می‌کنند که یک آسیب است.

وی ادامه داد: در رژیم پیشین استقلال فرهنگی و سیاسی ایران فروخته و سرنوشت ملت به دست مستشاران خارجی داده شد که در عرصه‌های مختلف کشور تصمیم گیری می‌کردند.

نماینده مردم خراسان‌جنوبی در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: از ابتدای انقلاب اسلامی هر زمان به گفتمان امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب و گفتمان بسیجی عمل کرده‌ایم، موفق بوده‌ایم اما آنجا که دست اندرکاران زوایه گرفتند جایگاه مشکل ما بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۹۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری را گسترش دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد،سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردمی حمایت از طرح نور (عفاف و حجاب) فراجا که در میدان شهدای مشهد برگزار شد اظهارداشت: مردم ما همواره ثابت کردند در هر موضوعی در کنار انقلاب و یاران انقلاب هستند، سپاسگزار بی کران هستیم از خداوند و ولی امرمان امام رضا(ع) و شکر به خاطر اجرای امر قانون که تا امروز در حال انجام است.

وی افزود: مردمی که در کنار شهدا هستند و از خانواده شهدا هستند و جانبازان و ایثارگرانی که همواره پای نظام و انقلاب هستند و افتخاری بالاتر از این موضوع وجود ندارد و قدردان و دست بوس تمامی مردم کشورم هستم؛ هیچ تردیدی برای نیروی انتظامی وپلیس و خدمتگذار در جامعه ای که دارای این روحیه انقلابی است وجود نخواهد داشت و تا شما در صحنه هستید و هشیار و بیدار هستید هیچ دشمن بیرونی و خناس داخلی نخواهد توانست نقشه های شوم خود را اجرا کند و تا شما مردم هستید، خار چشم دشمن هستید و خواهید بود.

سردار رادان ادامه داد: بدانید که ما امروز با پشتوانه ای که از حضرت حق و امام رضا(ع) در خود می بینیم و حمایت و دعای خیر شما با هوشمندی تمامی آسیب های جامعه را رصد می‌کنیم، آسیب هایی که از جنس قانون گریزی است، برای اینکه بتوانیم با این ناهنجاریها و شبهه افکنی‌ها و قانون گریزی مبارزه کنیم تمام توانمان را به کار می‌بریم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: شواهد و پرونده‌های زیادی را به دست آوردیم، برخورد کردیم و ضربه زدیم که در آینده مشخص می‌شود که چگونه تحت نقشه شوم دشمن می‌خواستند جوانان و دختران ما را بگیرند و ناهنجاری  را گسترش دهند و ضد ارزش‌هایی که اگر یک رفتار عادی شود ارزش ،ضد ارزش و ضد ارزش در جامعه ارزش می‌شد و حجاب که ارزش است ضد ارزش می‌شد و این برنامه دشمن خارجی و داخلی است و سالیان سال وقت گذاشتند و تلاش کردند.

وی خاطرنشان کرد:دشمن 4هدف را دنبال می‌کرد؛ جامعه از اخلاق و فضیلت تهی شود و ضد ارزش ارزش شود و انحراف و کج روی را تبدیل به سکه رایج کنند و خانواده را دچار گسستگی کند و دیگر خانواده ای وجود نداشته باشد و روابط پنهان و آشکار در جامعه نهادینه و ارزش شود و امنیت اخلاقی و روانی جامعه را آسیب بزنند؛ چرا که اگر امنیت روانی آسیب دید آن جامعه بی اخلاقی را امنیت می‌داند.

در حال بروزرسانی ...

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • سردار رادان: به سبک خودمان آزادی را ایجاد می‌کنیم
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم
  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • حمدان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • رادان: ضرباتی به نقشه شوم دشمن زدیم که در آینده مشخص می‌شود
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است