Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@07:29:38 GMT

کاروان استقلال به قطر رسید

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۹۵۴۱

کاروان استقلال به قطر رسید

تیم فوتبال استقلال که راهی قطر شده بود، به این کشور رسید. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال که ساعت 11:30 امروز (یکشنبه) پس از صرف صبحانه و با تشریفات راهی قطر شد، به دوحه رسید تا آماده دیدار روز سه‌شنبه مقابل الریان شود.

در این سفر سیدرضا افتخاری، مدیرعامل، جواد قراب عضو هیئت مدیره و سیدپندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال آبی‌پوشان را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم، دیدار الریان قطر و استقلال از مرحله گروهی لیگ قهرمانان از ساعت 18:40 روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R35347/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۹۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی: دولت مصمم به بازسازی ورزشگاه آزادی است

وزیر ورزش و جوانان گفت، دولت مصمم است در سال جدید ورزشگاه آزادی را با بودجه پیش‌بینی شده بازسازی کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کیومرث هاشمی در حاشیه افتتاح هتل تیم‌های ملی فوتبال در مرکز ملی فوتبال اظهار داشت: این هتل با ظرفیت 44 نفر با همکاری و مساعدت شهرداری محترم تهران به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید و در خور و شأن تیم‌های ملی است تا از این ظرفیت بسیار خوبی که ایجاد شده، استفاده کنند. در کنار اتاق‌هایی که برای کادر فنی تیم ملی پیش‌بینی شده است، خدمات رفاهی مثل رستوران و آب‌درمانی نیز پیش‌بینی شده است. مجموعه جمع و جور و مناسب است و به سهم خودمان از مهدی تاج، همکاران‌شان و شهرداری تشکر می‌کنم.

تاج: 4 بار مردم را خنداندیم؛ هتل 5ستاره را هم افتتاح می‌کنیم

وی در ادامه افزود: زیرساخت‌های فوتبال می‌تواند به توسعه فوتبال کشور کمک کند. عددی را می‌گویم که تا امروز گفته نشده است. به دلیل همه‌گیر شدن فوتبال و علاقه‌مندی جوانان به این رشته، بیشترین هیئت ورزشی در مناطق کل کشور در بین فدراسیون‌ها متعلق به فدراسیون فوتبال است. نزدیک به 20 میلیون متر مربع فضای مفید در اختیار فوتبال کشور است و پنج هزار و 279 زمین فوتبال چمن مصنوعی و طبیعی در اختیار فوتبال کشور بوده و در حال خدمت‌رسانی هستند. ما محاسبه کرده‌ایم 44 درصد اماکن ورزشی که تحت نظر دولت و وزارت ورزش هستند، متعلق به فوتبال است. ان‌شاء‌الله با برنامه‌ریزی خوبی که فدراسیون انجام می‌دهد، همینطور هیئت‌ استان‌ها و ... شاهد موفقیت و رشد فوتبال کشور باشیم.

وزیر ورزش و جوانان در واکنش به انتقادها نسبت به وضعیت ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: زمانی که حضور پیدا کردیم چمن آزادی یک متر خزانه نداشت، ولی الان برابر همین زمین خزانه داریم و شرایط چمن خوب شده است. شاید کافی نبوده باشد. بحث بازسازی ورزشگاه ادامه پیدا می‌کند و دولت مصمم است بالای هزار میلیارد تومان در سال 1403 برای تکمیل ورزشگاه آزادی پیش‌بینی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهی برای کاهش استرس و افزایش تمرکز
  • تمرینات استقلال تا ۵ فروردین تعطیل شد
  • بادامکی: برای جذب مهاجم خارجی باید با اوسمار صحبت کنیم
  • حردانی: کاری نکردم که پرسپولیسی‌ها شکایت کنند
  • کاروان خانه‌های ورزشی روستایی
  • اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر پیکان
  • ورزش در ماه رمضان، راهی برای حفظ سلامت جسم و روح
  • شاهکار ۳ دقیقه ای تیم دسته یکی در جام حذفی
  • هتل جدید تیم‌های ملی فوتبال افتتاح شد
  • هاشمی: دولت مصمم به بازسازی ورزشگاه آزادی است