Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@14:15:24 GMT

بازتاب راهپیمایی ۲۲ بهمن در رسانه‌های خارجی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۹۷۱۳

برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: مردم ایران در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باز هم شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

آسوشیتدپرس نوشت: تنها چند هفته از اعتراض‌های اخیر در چند شهر ایران، مردم این کشور برای بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی که در سال 1979 به وقوع پیوست به خیابان‌ها آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این راهپیمایی در تهران شعارهای قدیمی علیه آمریکا و اسرائیل را سردادند و صدها هزار ایرانی اطراف میدان آزادی گردهم جمع شدند تا به سخنرانی حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران گوش دهند.

شینهوا: مردم ایران سی‌ونهمین سالگرد انقلاب را جشن گرفتند

خبرگزاری شینهوا با انتشار گزارشی ابعاد مختلفی از راهپیمایی روز یک‌شنبه به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی ایران را منعکس کرد.

خبرگزاری شینهوا ضمن پوشش گسترده راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سراسر کشورمان گزارش داد: صدها هزار ایرانی روز یک‌شنبه در راهپیمایی سراسری این کشور شرکت کردند تا سی‌ونهمین سالگرد انقلاب اسلامی‌شان را جشن بگیرند.

مردم ایران در بسیاری از شهرهای این کشور در خیابان‌ها تجمع کردند، شعارهایی علیه اسرائیل و آمریکا سر دادند و تصاویر آیت الله خمینی، بنیانگذار انقلاب و آیت‌الله خامنه‌ای، رهبری ایران را در دست داشتند.

حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران نیز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی در تهران، پایتخت این کشور سخنرانی کرد.

ترند: مردم ایران برای بزرگداشت سالگرد انقلاب به خیابان‌ها آمدند

خبرگزاری ترند نیز در گزارشی به پوشش گسترده راهپیمایی 22 بهمن پرداخت.

در این گزارش آمده است: ایرانی‌ها روز یکشنبه (امروز) همزمان با سالگرد انقلاب اسلامی که در سال 1979 به پیروزی رسید، در شهرهای سراسر این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه آمریکا و اسرائیل شعار دادند.

بنابر گزارش خبرگزاری ترند، انقلاب اسلامی ایران به حکومت پهلوی در این کشور که مورد حمایت آمریکا بود، پایان داد و یک نقطه عطف در تاریخ ایران محسوب می‌شود.

گزارش اسپوتنیک عربی از حضور مردم در پاسخ به توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه

خبرگزاری اسپوتنیک عربی نیز با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، نوشت: سپاه ایران همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ماکت موشک بالستیک قدر را به نمایش گذاشت.

اسپوتنیک عربی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گزارش داد: بسیاری از مقامات سیاسی و نظامی ایرانی و در راس آنها حسن روحانی، رییس‌جمهور ایران در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی ایران حضور یافتند و خبرنگاران تاکید کردند که این حضور گسترده مردم در پاسخ به توطئه‌های آمریکا و اسرائیل در منطقه است.

این خبرگزاری همچنین گزارش داد که سپاه پاسداران ایران همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ماکت موشک بالستیک از نوع «قدر» با برد دو هزار کیلومتر را به نمایش گذاشت.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۹۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، "فرشاد مهدی‌پور" معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

در این‌حکم آمده است؛

نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (۲) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور مؤثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • بازتاب سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان در رسانه‌های انگلیسی‌زبان
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • اراده ایران در کنشگری فرامنطقه‌ای
  • بازتاب خارجی سخنان رهبر انقلاب پس از حملات متقابل ایران و اسرائیل | مهم ظهور قدرت ایران بود