Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@10:31:32 GMT

حضور تماشایی در آذربایجان شرقی

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۳۹۹۷۶

حضور تماشایی در آذربایجان شرقی

تبریز- ایرنا - مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه آذربایجان شرقی همراه با مردم سراسر کشور با شکوه خاصی در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور یافته و روزی تماشایی خلق کردند.

به گزارش ایرنا ، جشن ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی از ساعت 10 صبح امروز با حرکت مردم تبریز از مسیرهای منتهی به میدان نماز این شهر شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مردم همیشه در صحنه این شهر، هم صدا با سایر هموطنانمان شعارهای ضداستکباری سر داده و همراهی خود با آرمان های انقلاب را به نمایش گذاشتند.
در 22 بهمن تماشایی امسال همه اقشار مختلف مردم تبریز حضور داشتند؛ از کودکان شیرخواره در آغوش مادران تا پیرمردان عصا به دست، همه آمده بودند تا نشان دهند تحریم ها و توطئه های استکبار جهانی اثری در اراده ملت ایران نداشته است.
جوانان و نوجوانان تبریزی علاوه بر در دست داشتن پرچم کشورمان، گونه های خود را هم به سه رنگ سبز و سفید و قرمز منقش کرده بودند تا علاقه خود را به این نماد ملی نشان دهند.
از صحنه‌های جالب راهپیمایی امسال در تبریز، بازسازی حضور نمادین خبرنگار شبکه بی بی سی بود که به سراغ راهپیمایان می‌رفت و علت حضور مردم را می پرسید و جواب مردم هم اعلام محکومیت جنایات دشمنان و ایستادگی بر آرمان‌های نظام اسلامی با وجود برخی مشکلات داخلی بود.
در طول مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در تبریز، نمایشگاه‌های هنری از جمله نمایشگاه کاریکاتور 'پایان سیطره داعش'، نمایشگاه عکس ' تاریخ انقلاب' و نمایشگاه پوسترهای'فیروزه سرخ تبریز' نیز به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری دایر بود.
همچنین چهار نمایش بخش مذهبی - ملی پنجمین جشنواره بین‌المللی 'تبریزیم' و آیین پرده خوانی با مضامینی در خصوص شهدای حرم، تاریخ انقلاب و ذکر مصیبت حضرت فاطمه زهرا (س) در طول مسیر راهپیمایی اجرا شد.
مردم تبریز و سایر شهرستان های آذربایجان شرقی با حضور و همراهی خود در جشن پیروزی انقلاب بار دیگر با آرمان های انقلاب و رهبری بیعت کرده و بر تداوم مسیر تاکید کردند.
خبرنگار: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۳۹۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه

درپایان مسابقات کشوری شطرنج مجتبی ترازوی عدل از ارومیه به مقام قهرمانی دست یافت و مهدی صمدی فر از بناب و سینا صائمی از تبریز دوم و سوم شدند.

این مسابقات با شرکت ۱۶۱ ورزشکار در ۱۰ دور و به روش سوئیسی برگزار شد.

ورزشکاران استان‌های تهران، گیلان، خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی در این رقابت‌ها شرکت داشتند.

در پایان رقابت‌ها به هشت نفر اول جوایزی اهدا شد.

رقابت‌های شطرنج نکوداشت روز مراغه به مدت یک روز در خانه شطرنج سهند برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • احزاب آذربایجان‌ شرقی لیست‌های انتخاباتی خود را اعلام کردند
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • احمدوند: در نمایشگاه کتاب برنامه‌های ویژه‌ای برای فلسطین تدارک دیدیم/ کلیه ناشران در فضای مسقف جانمایی شدند
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • اردیبهشت تماشایی در باغ‌های سیب مراغه
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه