Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-18@22:02:59 GMT

سانچس: یونایتد بزرگترین باشگاه‌ انگلیس است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۰۰۴۷

سانچس: یونایتد بزرگترین باشگاه‌ انگلیس است

الکسیس سانچس، خرید جدید منچستریونایتد مدعی شد که این تیم، بزرگترین باشگاه انگلیس است و برای بردن جام به این تیم آمده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سانچس در نقل و انتقالات زمستانی با هنریک مخیتاریان معاوضه شد و آرسنال را ترک کرده و به منچستریونایتد پیوست. حال او در مصاحبه ای اختصاصی با تیری هانری، به تمجید از تیم جدیدش پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانچس گفت:

” من از وقتی جوان بودم به منچستریونایتد فکر می‌کردم و این را به خاطر اینکه حالا در این تیم بازی می‌کنم نمی‌گویم. من آدم راستگویی هستم و هیچگاه دروغ نمی‌گویم. فکر می‌کنم آنها در انگلیس بزرگترین باشگاه هستند. باشگاه‌های بزرگی هستند و من برای آرسنال هم بازی کردم که یکی از این باشگاه‌هاست. ولی پیوستن به یونایتد، نگاه کردن به لوگو باشگاه و …. به نظرم حس ویژه ای دارد.

اینجا باشگاه بسیار بزرگی است. لوگو باشگاه همه این ها را می‌گوید. من به اینجا آمدم که قهرمان شوم. من آرسنال را ترک کردم زیرا می‌خواستم پیشرفت کنم و تجربه جدیدی در یک باشگاه جدید کسب کنم. منچستریونایتد باشگاهی بزرگ و یک صحنه جهانی است. من برای قهرمانی به اینجا آمدم، در غیر این صورت به این تیم نمی‌پیوستم.”

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس

برخی منابع خبری با انتشار ویدئو و تصاویری از وقوع انفجار در کارخانه تسلیحاتی BAE Systems انگلیس خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های انگلیس امروز چهارشنبه از وقوع انفجار در یکی از سایت‌های شرکت صنایع دفاعی بی‌ای‌ئی سیستمز در جنوب ولز خبر داده‌اند.

 

.

 

بی‌ای‌ئی سیستمز که بزرگترین شرکت دفاعی انگلستان است مدعی شد که این حادثه هیچ تلفاتی نداشته است. یک سخنگوی این شرکت گفت حادثه هنوز در دست بررسی است و تحقیقات در خصوص آن ادامه دارد.

سفر وزرای خارجه انگلیس و آلمان به سرزمین اشغالیروسیه تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس را غیرقانونی خواندپافشاری دولت انگلیس بر اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا

این حادثه در سایت شرکت بی‌ای‌ئی سیستمز در منطقه گلاسکود رخ داده است. سرویس‌های اضطراری گفته‌اند که ساعت 10:49 صبح به محل حادثه فرا خوانده شده‌اند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • درآمدزایی منچستریونایتد به واسطه راهیابی دورتموند به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • توخل: این برد ارزش بالایی برای من دارد؛ در نیمه‌نهایی مقابل بزرگترین تیم دنیا بازی خواهیم کرد
  • وقوع انفجار در یکی از سایت‌های بزرگترین شرکت تسلیحاتی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین شرکت جنگ افزار سازی انگلیس
  • انفجار در بزرگترین کارخانه تسلیحاتی انگلیس
  • بعد از 6 سال: منچستریونایتد قهرمان لیگ شد
  • گارناچو قربانی بعدی تن‌هاخ؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • جنجال جدید ستاره منچستریونایتد و برخورد شدید تن‌هاخ