Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@17:44:09 GMT

تغییر تحولات را با سعه صدر انجام می‌دهم

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۰۵۰۰

تغییر تحولات را با سعه صدر انجام می‌دهم

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازیاسوج ؛ علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد  در اولین نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب ما دگردیسی سیاسی را در حوزه جهانی تحت تاثیر قرار داد و این دستاورد بزرگ منشا خدمات بزرگی در کشور ما شد.

وی گفت: شما با آمارها و ارقام آشنا هستید و امروز می‌بینید که فرصت‌های ما در گذشته چه بود و امروز در کجا هستیم چرا که این ملت باید در عرصه بین‌الملل حرف برای گفتن داشته باشند پس می‌توانید بپرسید و مشاهده کنید که در گذشته کجا بودیم و اکنون کجا هستیم آن روز ثروت ما را به تاراج می‌بردند اما امروز هر چه داریم متعلق به جوانان همین کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی افزود: چشم‌انداز فرا روی ملت ایران بسیار روشن است امروز در گردنه‌های آخر هستیم و نمود آن را در عرصه سیاسی و بین‌المللی می‌بینیم.

وی گفت: ما هنوز در حوزه هوا فضا و نانو و حوزه زیرساخت‌ها و در حوزه آموزش عالی کجا بودیم و الان کجا هستیم، برای مثال با بهره برداری از بیمارستان‌های استان میانگین تخت‌های بیمارستانی ما برابر با میانگین جهانی می‌شود که این تنها یکی از دستاوردهای انقلاب است.

احمدی افزود: چه کسی فکر می‌کرد که گاز به قلعه رییسی و دیشموک برسد که ۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و اکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی گفت: آن چه که امروز غرب را وحشت زده کرده قدرتی است که مانند هیچ یک از ابرقدرت‌ها نیست و مستقل و متکی به ملت خود در حال پیشرفت است که خبرنگاران باید در این راه توانمندی‌ها را برای مردم تبیین کنند و البته کاستی‌ها را نیز بگویند.

وی در ادامه از رسانه به عنوان مولفه اصلی جامعه مدنی یاد کرد و گفت: این رسالت به این بزرگی ملاحظاتی دارد و رسانه‌ای که به منافع ملی فکر می‌کند به مردم امید می‌دهد و به مفهوم این است که فراتر از دیگران می‌بیند و غایت آن توسعه و بالندگی جامعه است.

وی افزود: اما همیشه متذکر می‌شدند که ناامیدی در مسیر شیطان است و کسی که امید می‌دهد بستر حرکت و جهش را در جامعه ایجاد می‌کند.

احمدی عنوان کرد: اگر به دنبال امید دادن باشیم فراتر از لایه‌ها می‌بینیم و شرایط جامعه ایجاد می‌کند که با امید دادن بیشتر به دنبال وحدت و برادری و برابری برویم.

وی استان را سرشار از قابلیت‌ها دانست و گفت: این استان دلسوزانی می‌خواهد که سرمایه‌ها را به سمت مسیر توسعه هدایت کند استانی که در چهار راه شریانی کشور قرار دارد و باید از اقلیم ویژه و موهبت‌های طبیعی به خوبی استفاده کرد.

این مسوول گفت: بهترین ایالت‌های آمریکا شاید هر کدام یکی از ویژگی‌ها و فرصت‌های این استان را داشته باشد خداوند به ما همه چیز داده تا حرکت کنیم و ببینیم که از تقسیم‌بندی های گرمسیری و سردسیری چه عاید استان شده است.

وی وظیفه رسانه‌ها را خیلی مهم دانست و گفت: قلم خود را روی چیزهای کوچک نگذارید و اهداف بزرگ داشته باشید تا بتوانید در کار خود موفق باشید.

احمدی افزود: مشکلات به اندازه‌ای نیست که بتوان یک شبه آن را حل کرد بلکه اراده می‌خواهد تا بسترها را فراهم کنیم که یکی از آن‌ها پشتکار و دادن فرصت برابر به همه است لذا شما باید یک سوال را از خود کنید که آیا اگر جای فلان مسوول بودم درست عمل می‌کردم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: باید بسترها را فراهم کنید که هیچ کسی بدون زحمت و کار نمی‌تواند به جایی برسد بنابراین با قلم‌های خود می‌توانید بسترها و فرصت‌ها را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این که باید واقع بین باشیم افزود: وضعمان خوب شده اما با وضعیت مطلوب فاصله داریم و باید برای بیکاری فکری کرد و همه باید دست به دست هم داده و برای توسعه استان همت به خرج دهیم.

احمدی بیان کرد: باید کمک کنیم تا نخبگان کنار هم بیایند و با قلم خود برای پیشرفت استان وحدت ایجاد کنیم.

وی گفت: نگاه ما باید وصل کردن باشد نه فصل کردن رسانه دلسوز ما افراد را به دور هم جمع می‌کند و بیاییم این نگاه را داشته باشیم که کاستی‌ها را بگوییم اما نیش نزنیم که اخوت‌ها و برادری‌ها را از بین می‌برد.

احمدی با بیان این که من مدیر اجرایی استان هستم افزود: این تغییر و تحولات را با سعه صدر انجام می‌دهیم هر چند در مقابل آن مقاومت‌هایی وجود دارد باید بازارآیی کنیم کمک به فضای جدید داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

انتقاد کنیم ولی نیش نزنیم

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ منتشر شد

امتداد - در فروردين‌ماه سال 1403، تعداد آپارتمان‌هاي مسکوني معامله شده در شهر تهران به 1508 واحد مسکوني رسيد که نسبت به ماه مشابه سال قبل 14.2 درصد کاهش نشان مي‌دهد. همچنين متوسط قيمت يک متر مربع زيربناي واحد مسکوني معامله شده 816.3  ميليون ريال بود که نسبت به ماه مشابه سال قبل 22.9 درصد افزايش نشان مي‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ؛ گزارش «تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی‌بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است. بر اساس این گزارش:


⦁    در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۱٫۵ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۵٫۶ و ۱۴٫۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. 

⦁    در ماه مورد گزارش، متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶٫۳  میلیون ریال بود که حاکی از افزایش ۰٫۲ درصدی نسبت به ماه قبل می‌باشد. 

 حجم معاملات مسکن 
بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از مجموع ۱۵۰۸ واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۰٫۱ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود ۱٫۷ واحد درصد افزایش یافته است. 
               

   

تحولات قیمت واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶٫۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰٫۲ و ۲۲٫۹ درصد افزایش نشان می‌دهد. 
 


در میان مناطق ۲۲‌گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌‌شده معادل ۱۵۰۴٫۲ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۴۲۳٫۶ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.  گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ ۵۷۳ KB –   برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تحولات غزه
  • رایزنی وزرای خارجه ایران و عمان در مورد آخرین تحولات غزه
  • گزارش تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • تغییر جدید در خط ۴۷ اتوبوسرانی اصفهان
  • احمدی نژاد به مجارستان رفت + عکس
  • قبرستان دهخدا تبدیل به پارک می‌شود
  • قبرستان متروکه منطقه دهخدای زنجان تعیین تکلیف می‌شود
  • مختصات نظم جدید منطقه
  • دسترسی به بافت تاریخی و حرم‌های مطهر با پروژه تقاطع غیرهمسطح قائم-رحمت-احمدی
  • مسی تغییر ژنتیکی داده شد!