Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردبیل- در حالی که مردم ولایت مدار اردبیل در راهپیمایی ۲۲ بهمن حماسه‌ای به‌یادماندنی خلق کردند، حضور پرنشاط کودکان و نوجوانانی که تجربه‌ای از انقلاب نداشته‌اند، موجب حیرت همگان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، انقلاب اسلامی ایران در چهلمین سال پیروزی خود شاهد به صف کشیده شدن سربازان کوچک در صف‌های راهپیمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سربازانی که در مکتب اسلام و انقلاب درس عشق آموخته‌اند و به خوبی می‌دانند که شهادت شهدا، جانبازی جانبازان و ایثارگری ایثارگران برای دست‌یابی به آرمانی متعالی بوده و مکتب عشق و شهادت همچنان زنده است.

راهپیمایی چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اشتیاق وصف‌ناشدنی نسل سوم انقلاب همراه شد. نسلی که انگشتان کوچک خود را مشت کردند اما پاسخی دندان‌شکن به دشمن دادند.

یک دانش آموزان اردبیلی به خبرنگار مهر گفت: ما انقلاب اسلامی را تجربه نکردیم اما می‌دانیم که انقلاب برای استقلال و آزادی مردم ایران شکل گرفت.

نسیم رحمانی تصریح کرد: ما دانش آموزان پیروی از این اندیشه را وظیفه خود می‌دانیم و در کنار پدران و مادرانمان از آرمان‌های انقلاب پیروی خواهیم کرد.

توزیع بروشورهای فرهنگی در بین دانش آموزان

راهپیمایی ۲۲ بهمن که خود کلاس درسی برای دانش آموزان اردبیلی بود با توزیع بروشورهای فرهنگی و اطلاع‌رسانی شکل و بوی آموزشی نیز به خود گرفت.

غرفه معاونت اجتماعی نیروی انتظامی اردبیل بروشورهای آموزنده در خصوص آسیب‌های اجتماعی و نحوه مقابله با آن را در اختیار مراجعان به ویژه دانش آموزان قرار داد.

شهروند اردبیلی معتقد است راهپیمایی یک اقدام نمادین است که اهداف آن محدود به آن چند ساعت برگزاری نمانده و در سایر زمان‌ها نیز جاری و ساری است.

نصرت پور تصریح کرد: اگر به دنبال انتقال ارزش‌های مکتب انقلاب هستیم باید از تمامی فرصت‌ها از جمله راهپیمایی برای تحقق این مهم استفاده بهینه داشت.

کودکان خردسال پرچم ایران را نقاشی کردند

۲۲ بهمن ۹۶ حماسه‌ای ماندگار در تاریخ استان اردبیل به یادگار گذاشت حماسه‌ای که کوچک و بزرگ را به خیابان‌ها کشاند و کودکان خردسال در ایستگاه‌های نقاشی پرچم ایران، تانک دشمن و خورشیدی که بر روی این پرچم تابیده را تصویر کردند.

برخی پرچم ایران را روی پیشانی خود بستند و برخی آن را به دست گرفته و بر روی شانه‌های پدران خود روزهای شکوفایی و طلایی آینده ایران را به قاب دوربین‌ها بردند.

کودکان ایران که بر شانه‌های پدر مزه شیرین طلوع فجر را تجربه کردند و در آینده نیز سربازان کوچک امروز مدافعان حدومرزهای عقیدتی و فرهنگی این خاک و بوم خواهند بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۰۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

شیربچه‌های تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار دکتر حسن‌پور سفیر و دیگر اعضاء سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند.

گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه‌شنبه به ایران بازخواهد گشت.

دیگر خبرها

  • وزیر آفریقای مرکزی: ما به دنبال دانش ایرانی در حوزه معدن هستیم
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • فرهنگ مردمی سپاس از معلم نهادینه شود
  • معلمان دریچه دانایی را به روی دانش آموزان می گشایند
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند