Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@19:08:24 GMT

پیام اصلی 22 بهمن مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۰۶۰۱

پیام اصلی 22 بهمن مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید ناصرالدین نوری زاده روز یکشنبه در آیین راهپیمایی 22 بهمن ورامین افزود: انقلاب اسلامی ایران علاوه بر نابودی طاغوت و استکبار، موجب بیداری تمامی ملت های مظلوم جهان برای مقابله با ظلم و ستم شد.
وی با اشاره به نقش مردم به عنوان مهمترین رکن نظام مقدس جمهوری اسلامی، اظهار کرد: مردم با پشتیابی و پیروی از امام راحل، زمینه پیروزی انقلاب را فراهم کرده و حکومت اسلامی را در کشور مستقر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نوری زاده گفت: مردم ایران با هر دیدگاه و گرایش سیاسی، همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه بارز آن است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دشمن تلاش دارد مردم را از نظام دل سرد کند ولی حضور با شکوه مردم در راهپیمایی امروز ثابت کرد که در این راه ناکام مانده است.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشار: محسن فتاحی
تهرام/7254**1625
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۰۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بین این مطلب که ولایت‌‌مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است گفت: اقتدار، دوری از تشریفات و هوشیاری از دیگر خصوصیات متمایز ارتش کشورمان با نیروها و قوای مسلح سایر کشورهاست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد علی خلیل آبادی امروز در جمع فرماندهان این منطقه پدافندی با بیان اینکه مشروعیت ارتش جمهوری اسلامی ایران به تأیید ولی فقیه و نایب امام زمان (عج) است، گفت: امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا به عنوان جانشین امام راحل با اقتدار در راستای دفاع از میهن اسلامی، ثابت قدم ایستاده‌ اند.

وی با اشاره به خدمات ارزنده و چشمگیر ارتش در عرصه‌ های گوناگون، افزود: این نیرو با پایبندی به معارف اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش آفرینی کرد، بلکه بعد از جنگ نیز درعرصه‌ های مختلف به امداد رسانی و کمک به مردم، حضوری فعال و نقشی تعیین کننده داشته است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح با اتکاء به منابع داخلی در شرایط مختلف، با حفظ اقتدار و صلابت خود، بر تمام مشکلات فائق آمده و اجازه هرگونه تحرک و زیاده خواهی را از دشمنان نظام و انقلاب سلب کرده‌ اند.

خلیل آبادی به نقش پر رنگ ارتش در راستای خدمت به نظام و مردم اشاره کرد و گفت: ارتش علاوه بر نقش آفرینی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از آن هم به عنوان بازوی توانا در خدمت مردم، نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری بوده است.

جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق کشور با تاکید بر حفظ آمادگی و توان بالای دفاعی ارتش در دفاع از کشور، خاطرنشان کرد: ارتش و سایر قوای مسلح کشور امروز در اوج آمادگی به سر می برند و آماده هستند تا در هر سطحی با تهاجمات دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مقابله کرده و به تمام کسانی که چشم طمع به این آب و خاک دارند، درسی فراموش نشدنی دهند.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزیدگان پویش همپای طوفان معرفی شدند
  • راهپیمایی مردم یونان علیه حمایت آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی
  • سپاه خادم و قوت قلب مردم است
  • انعکاس راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق از شبکه آذربایجان غربی
  • راهپیمایی در استانبول در حمایت از غزه
  • ولایت مداری و مردمی بودن، مهمترین ویژگی ارتش
  • جوهرۀ مردم‌سالاری دینی چیست؟
  • «مشارکت مردم» جوهرۀ مردم‌سالاری دینی
  • ولایت‌ مداری و مردمی بودن مهمترین ویژگی ارتش است
  • قدردانی دانش‌آموزان خاتم از نیرو‌های سپاه