Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، رمضان شریف، مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، 22 بهمن ماه در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در سنندج، اظهار کرد: مردم کردستان ایران مردمی سرافراز در میان کُردهای منطقه هستند و اکراد همه جهان به عظمت و جایگاه کُردهای ایران واقف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کُردهای ایران مردمی هستند که در طول 39 سال گذشته پا به پای سایر اقوام ایرانی و نیروهای نظامی و انتظامی در راستای حفظ اقتدار ایران اسلامی هزینه کرده‌اند و با تقدیم صدها شهید گلگون کفن برای حفظ این جغرافیا جنگیده‌اند.
مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: کردستان ایران سرفرازترین بخش کردستان در میان کشورهای منطقه است و ارادت آنها به فرهنگ پیامبر و قرآن مثال زدنی است.
وی تصریح کرد: طی 39 سال گذشته علیرغم تلاش‌های دشمن با بکارگیری انواع توطئه‌های آشکار و پنهان و اعمال تحریم‌های سنگین، هرگز نتوانستند خلایی به وجود آورند و همچنین در فاصله انداختن بین مردم و نظام نیز ناموفق بودند.
شریف اعلام کرد: دشمن اگر نگاهی به کارنامه 39 سال گذشته و داشته‌های ایران بیاندازد، خواهد فهمید که با چه ملتی روبروست.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره از تفاله‌های رژیم سابق برای انواع توطئه‌ها بهره بردند، گفت: آنها از این ملت برای رسیدن به اهداف خود سوء استفاده می‌کردند که خوشبختانه به دست ملت قهرمان ایران از میان برداشته شدند.
مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دوست و دشمن بر امنیت ایران و پیشرفت این کشور مهر تایید می‌گذارند، بیان کرد: کشورهایی که در مقابل ایران قرار گرفته‌اند، در سرمایه گذاری سنگینی که در بوجود آوردن داعش برای تصرف سرزمین‌های اسلامی و امنیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی انجام داده بودند، با هوشیاری ایرانیان و مردم منطقه ناکام ماندند.
وی به توطئه این کشورها برای استقلال کردستان عراق اشاره کرد و افزود: پس از ایجاد گروه تکفیری داعش، نقشه استقلال کردستان عراق از سوی اسرائیل و آمریکا به راه انداخته شد که خوشبختانه ملت سربلند ایران و کردهای منطقه از این امتحان سربلند بیرون آمدند.
شریف، ایران را کشوری دانست که صادقانه و سرسختانه در راستای تحقق آرمان‌های فلسطین ایستاده و کمک به مردم مظلوم و مسلمان فلسطین را افتخاری برای ایران دانست.
وی اعلام کرد: امت اسلامی تا 25 سال آینده اثری از اسرائیل در جهان به جا نخواهند گذاشت و امروز چشم انداز روشنی برای تحقق این مسئله وجود دارد.
مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با به راه انداختن داعش امیدوار بود مسلمانان منطقه را از بین ببرد اما خوشبختانه اراده خداوند چیز دیگری بود و جمعیت متراکم و انبوه مسلمانان در مقابله با این گروه ایستادگی کرده و پیروز شدند.
وی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها دست پاچه و با سراسیمگی می‌خواهند بیت المقدس را پایتخت اسرائیل اعلام کنند اما این مقدمه‌ای برای وحدت امت اسلامی و مبارزه همه مسلمانان با دشمن است.
شریف به توطئه‌های این کشورها در برابر کشورهای مسلمان بحرین و یمن و سایر مسلمانان جهان اشاره کرد و گفت: این توطئه‌ها همچون گذشته ناکام خواهد ماند چنانکه علیرغم همه سنگ اندازی‌ها و نقشه‌های شومی که در ایران کشیدند، امروز ایران امن ترین کشور منطقه با رشد و پیشرفت زیادی در زمینه‌های مختلف بوده است.
وی با اشاره به اینکه ایران به خوبی از کشور و حامیان و دوستان انقلاب حراست کرده است، بیان کرد: فصل جدیدی از امید با شکوفایی اقتصادی در انتظار ایرانیان است و یکی از مؤلفه‌های بسترساز برای جهش اقتصادی امنیت پایدار بوده که خوشبختانه در ایران فراهم است.
مسئول روابط عمومی و سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به پیش رو بودن فصل جدیدی از سازندگی، رشد و توسعه اقتصادی در کشور، یادآور شد: ایران با اقتدار و با حفظ سرمایه‌های اصلی کشور که همان منابع انسانی است، قله‌های پیشرفت را طی خواهد کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد

 حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه بصیرت و افزایی امید آفرینی که در قالب جهاد تبیین با موضوع وعده صادق با حضور جمعی از مدیران، کارکنان و کارگران در سالن اجتماعات اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراوان برگزار شد، بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت به تمامی ممالک اسلامی پیش‌قدم است و باتوجه به اینکه به اصول‌های دین اسلام عمل کرده باعث سربلندی ملت ایران شده است.
 
وی افزود: اگر تاریخ را مطالعه کنیم مشاهده می‌شود کشورهایی مانند انگلیس، آمریکا و غربی‌ها برای اینکه بر ممالک اسلامی تسلط داشته باشند و آن‌ها را به بردگی بگیرند اسرائیل را در بهترین نقطه از اسلام تجهیز کردند تا بتوانند منابع این مناطق را مصادره و بر مسلمانان مسلط شوند.
 
وی اضافه کرد: اسرائیل را آنچنان در باب تجهیزات نظامی، اقتصادی و تکنولوژی مجهز کرده‌اند تا هیچ احدی نتواند حرف بزند اما پیروزی انقلاب اسلامی باعث ایجاد زلزله و وحشت در دنیای غرب شد و فرعونیان زمان به وحشت افتادند.
 
امام‌جمعه موقت سراوان تصریح کرد: ریشه‌کن‌کردن اسرائیل این غده سرطانی در دنیای اسلام و آزادی مردم فلسطین از رسالت های انقلاب اسلامی است و به همین جهت امام (ره) روز قدس را ایجاد کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری خاطرنشان کرد: عملیات طوفان الاقصی که توسط مقاومت فلسطین انجام شد الگوگرفته از انقلاب اسلامی است که ستون فقرات اسرائیل را به‌گونه‌ای درهم شکست که قابل ترمیم نیست.
 
وی اذعان کرد: عملیات وعده صادق در پاسخ به تجاوز به کنسولگری ایران در دمشق علیه اسرائیل انجام شد دارای ابعاد مختلف بود هر موشک و پهپاد مأموریت خاصی داشت که عملیاتی شدند.
 
امام‌جمعه سراوان گفت: بعد از مرز ایران تا تل آویو را با سامانه‌های پیشرفته پدافند کردند اما توان مقابله با موشک‌های ایرانی را نداشتند که وعده صادق پیام قدرت بازدارندگی ایران را به جهان مخابره کرد و این موضوع را آمریکا زودتر از دیگر کشور‌ها فهم کرد.
 
حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین بامری بیان کرد: وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد و طبق وعده خداوند متعال مردم مظلوم فلسطین از زیر چکمه رژیم غاصب خارج خواهند شد‌.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • تمهیدات جدید بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها اعلام شد
  • جدیدترین تمهیدات بانک صادرات برای پشتیبانی از دانش‌بنیان‌ها
  • وعده صادق نقطه عطف و روزنه امید در دنیا ایجاد کرد
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • باور به سوددهی «دلالی» علی‌رغم حمایت فرهنگ عمومی از کار مولد
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای کردستان
  • بزرگداشت روز ملی خلیج فارس در واقع تکریم هویت ملی ایرانیان است