Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شیراز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، با اشاره به حضور گسترده جوانان در این راهپیمایی گفت: این حضور گسترده جوانان ما نشان می‌دهد كه غرب هرچه بر علیه انقلاب ما فعالیت می‌كند، نتیجه عكس می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دشمنان ما به جوانان نسل و چهارم انقلاب ما دل بسته و امید داشتند اما دقیقاً نقطه عكس آن دارد رخ می‌دهد و می‌بینیم كه جوانان نسل سوم ما بسیار پرشوتر از نسل‌های اول و دوم انقلاب در صحنه حاضر هستند.
طاهری ادامه داد: این حضور هم نشان می‌دهد كه بحمد الهی انقلاب اسلامی به آن اهدافی كه امام و شهدا برای آن ترسیم كرده بودند، رسیده است و امیدواریم به پیروزی نهایی كه نابودی اسرائیل و سرافكندگی همه ابرقدرت‌هاست به زودی دست یابیم.
دبیر اجرایی جامعه روحانیت شیراز همچنین به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره راهپیمایی امسال اشاره كرد و گفت: بحمد الهی منویات معظم‌له محقق شد و ما امروز دیدیم كه به دلیل سیل جمعیت، راهپیمایی زودتر از موعد مقرر آغاز شد و این نشان می‌دهد كه ملت ایران همواره گوش به فرمان ولی امر و رهبرشان هستند.
وی، انسجام میان ملت ایران را در تبعیت از رهبری ستود و گفت: اگرچه گلایه‌هایی از وضعیت اقتصادی وجود دارد اما هیچكدام از این‌ها بر روی حضور مردم در صحنه اثر نگذاشته است و این ملت همواره در كنار یكدیگر، پشت سر رهبر انقلاب قرار دارند چون نظام و انقلاب خود را می‌خواهند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۱۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم

جنایات رژیم کودک کش اسرائیل تمامی ندارد و حمله به بیمارستان الشفاء بار دیگر خشم جهانیان را برانگیخت. مردم در اقصی نقاط دنیا با برگزاری راهپیمایی این جنایات را محکوم کردند.

جوانان غیور شهرستان باروق استان آذربایجان غربی به صورت خودجوش مراسم راهپیمایی برگزار کردند و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.

شهروند خبرنگار ما فیلمی ارسال کرده است که می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: درودگری - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

راهپیمایی مردم ژنو در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • محفل انس با قرآن همراه با جشن ستاره‌های زمین در شیراز برپا شد
  • تضعیف اعتقادات جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • جنگ نرم و تضعیف اعتقاد جوانان از اهداف امروز دشمنان است
  • دشمن با راه اندازی جنگ نرم به دنبال نابودی اعتقادات جوانان است
  • شهادت قله رستگاری است/ جنگ غزه ماهیت تمدن غرب را نشان داد
  • بوکس جاده ابریشم؛ پایان تلاش ملی پوشان ایران با ۴ نشان رنگارنگ
  • هفته ۲۵ فوتبال دسته یک ایران؛ پیروزی مدعیان در شب سقوط ۳ پله‌ای آریو
  • خروش جوانان باروق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین + فیلم
  • عزم و اراده قوی مسئولان، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند 
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز پاک‌سازی و بازگشایی شد