Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، معاونت‌های فرهنگی و پژوهشی واحد علوم و تحقیقات با همکاری بسیج دانشجویی و روابط عمومی این واحد دانشگاهی در مسیر راهپیمایی مردم انقلابی تهران، غرفه‌ای با مضمون فعالیت‌های ذاتی دانشگاه برپا کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و مسئولان واحد علوم و تحقیقات با حمایت گروه نوآوران شبکه افق و دست‌اندرکاران شبکه دوم سیما، پویش مردمی «ایده و عمل» را در این غرفه راه‌اندازی کردند؛ به این ترتیب که مسابقه‌ای با رویکرد ایده‌پردازانه با مشارکت شهروندان اجرا شد؛ در این مسابقه، مجری برنامه انبوه شرکت‌کنندگان حاضر در مسیر راهپیمایی را دعوت به طرح مهمترین مسائل مبتلا به جامعه می‌کرد و در عین حال آنها راه حل‌های خود برای حل این مسائل را بیان می‌کردند و جمعی از استادان حاضر در غرفه، راه حل‌ها را داوری کرده و بهترین و علمی‌ترین پاسخ‌ها، هدایایی عرضه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این پویش ایده‌پردازی که متناسب با ماهیت فعالیت‌های دانشگاه در روز جشن انقلاب برگزار شد، معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد با همراهی جمعی از دانشجویان و کارکنان انقلابی واحد علوم و تحقیقات، پویشی با عنوان پوشش تراز جامعه اسلامی را به نمایش گذاشتند و فرصتی فراهم شد تا پژوهشگران برتر به تشریح دستاوردهای خود بپردازند.

جمعی از دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات نیز پوسترهایی با عنوان «نه به سامسونگ» و «با خرید محصولات ایرانی، فرصت‌های شغلی را به فرزندان‌مان هدیه دهیم» را در میان راهپیمایان توزیع کردند.

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: در سال گذشته با مشارکت بیش از ۵ هزار نفر در قالب بیش از ۵۰ گروه متشکل از سازمان‌های مردم نهاد و گروه‌های خودجوش مردمی، در طرح ملی مسیر سبز- ایران پاک در استان مقدار ۹۱۲ هکتار از اراضی استان و به مقدار حدود ۶۱۳ تن زباله جمع آوری و به محل دفن بهداشتی و مجاز منتقل شد.

مهدی اله پور افزود: برای فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست و کاستن از آسیب‌هایی که به آن وارد می‌شود، پرداختن به مشارکت در حوزه محیط زیست بسیار مهم و حیاتی است و مشارکت آگاهانه مردم می‌تواند، از هزینه‌های هنگفتی که بر محیط پیرامونی ما که همان محیط زیست است وارد می‌شود، جلوگیری نماید.

وی گفت: در همین راستا این پویش با اجرای ۱۴ محور کاری در استان پیگیری و اجرا شد  که استقرار مخازن جمع‌آوری پسماند در مناطق تفرجگاهی، توزیع پلاستیک‌های زیست تخریب پذیر پسماند میان گردشگران، پاکسازی مناطق تحت مدیریت با حضور مسوولان ادارات و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های زیست محیطی، پاکسازی زیست محیطی محوطه‌های فرهنگی و تاریخی شهرستان‌ها و پاکسازی ورودی و حریم‌های راه‌های مواصلاتی با همکاری مردم و سایر دستگاه‌های متولی از محور‌های این پویش به شمار می‌رود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی افزود: نصب پارچه نوشته آموزشی و بروشور اطلاع رسانی در جهت فرهنگ‌سازی و تنویر افکار عمومی گردشگران با محور حفاظت از محیط زیست و طرح جمع‌آوری سبزه هفت سین و رهاسازی ماهی‌های قرمز در استخر پارک‌های شهری از دیگر اقدامات در قالب پویش مزبور است.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات در حمایت از خیزش دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • کاخ سفید و سازمان ملل خواستار تحقیقات درباره گورهای دسته جمعی در غزه شدند
  • پاکسازی بیش از ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • عفو بین‌الملل: گور‌های دسته جمعی در غزه نیازمند تحقیقات مستقل است
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود