Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-05-08@23:41:21 GMT

جزیره اختصاصی زنان در فنلاند

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۲۰۷۲

جزیره خصوصی فقط برای استفاده زنان از سواحل فنلاند به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش جنوب نیوز از وستی، کریستینا روت مبتکر این طرح در توجیه اجرای این ایده گفت: ما ضد مرد نیستم، اما زنان حریم خصوصی خود را می‌خواهند برای همین قرار است به زودی شاهد ایجاد ساحلی اختصاصی به نام SuperShe باشیم.

وی افزود: ایده ایجاد سواحل و مکانی برای استراحت زنان از مدت‌ها قبل شکل گرفته بود، این واقعیتی است که زنان نمی‌توانند در حضور مردان در سواحل احساس آرامش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است این جزیره اختصاصی خانم‌ها از ابتدای تابستان سال ۲۰۱۸ میلادی فعال شود و ورود مردان به این جزیره نیز ممنوع خواهد شد. در این جزیره تمام امکانات رفاهی برای اقامت گردشگران در نظر گرفته شده است.

طرح ساحل اختصاصی زنان در حالی مورد علاقه کشورهای غربی قرار گرفته که مدت‌هاست نمونه‌های مشابه آن در سواحل کشورهای اسلامی ایجاد شده است.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت

فرمانده انتظامی استان کردستان به جزئیات جدیدی از پرونده قتل سه عضو خانواده مریوانی پرداخت. - اخبار استانها -

سردار علی آزادی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم کردستان به جزئیات جدیدی از قتل خانواده مریوانی پرداخت و اظهار داشت: متأسفانه فرزند این خانواده پدر، مادر و خواهر خود را با سلاح و شلیک گلوله به قتل رساند.

وی از دستگیری قاتل در عملیات ضربتی پلیس خبر داد و افزود: این اقدام بلافاصله با واکنش سریع نیروهای پلیس آگاهی مواجه شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت که به جرم قتل خانواده خود اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه قاتل علت و انگیزه خود از ارتکاب جرم را اختلافات خانوادگی عنوان کرد، گفت: این متهم 17 ساله و بیماری روانی داشته است، از او دو قبضه سلاح جنگی کشف و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

آزادی تصریح کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه‌ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد، خط قرمز پلیس است و در این رابطه با هیچ شخصی مماشات نخواهیم داشت. شهروندان هرگونه موارد مشکوک و ضروری را جهت پیگیری به سامانه 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • تقدیم استوارنامه‌های سفرای قزاقستان، صربستان و فنلاند
  • اختصاصی: شکایت استقلال از دو مدیر پرسپولیسی
  • اختصاصی|جزئیات جدید از قتل مریوان/قاتل بیماری روانی داشت
  • صدای نامزدهای انتخابات مجلس در «ایران‌صدا»
  • احتمال وقوع ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر/ سواحل متلاطم است
  • کشورهای اروپایی با بیشترین تولید ناخالص داخلی
  • لر آره‌نا استادیوم اختصاصی خیبر شد
  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است