Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی از حضور حماسی و پرشور جامعه بزرگ ورزش و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر نمود. در متن این پیام آمده است: اینک بار دیگر در یوم الله 22 بهمن و در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پیام انقلاب اسلامی ایران که برگرفته از نهضتی بزرگ به رهبری خمینی کبیر (ره)، مردم ولایی ایران اسلامی بخصوص شهدای والامقام و منویات رهبر معظم انقلاب در گوش میلیون ها آزاده حقیقت جو در سرتاسر گیتی طنین انداز شد، بار دیگر شهرهای سراسر استان به زنان، مردان، جوانان و کودکان خود بالید و این روز شکوهمند را برای دشمنان ایران و اسلام به روز یأس و نومیدی تبدیل نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب ضمن بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند و افتخار آمیز انقلاب اسلامی، از تمامی کارکنان و مسئولین مجموعه ورزش و جوانان استان، ورزشکاران و قهرمانان، مربیان، داوران، پیشکسوتان، باشگاه های ورزشی، اعضای هیات های ورزشی و جوانان که در مراسم یوم الله 22 بهمن با حضور آگاهانه ضمن نمایش اقتدار، همبستگی و وحدت که در حقیقت جلوه ای از تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را نشان داد صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم. در پایان از خداوند متعال برای همه این عزیزان، همکاران و دست اندرکاران برگزاری برنامه های دهه فجر در مرکز استان ، تمامی شهرستان ها ، بخش ها بویژه اعضای ستاد برگزاری دهه فجر کمیته ورزش و جوانان استان و نیز هیاتهای ورزشی استانی ، شهرستانی ، سازمان های مردم نهاد جوانان و مجموعه همکاران عزیز که موجب برگزاری شایسته برنامه های مختلف فرهنگی، ورزشی و جوانان و نیز حوزه عمرانی شدند ،سلامتی و سعادت مسألت می نمایم.   کوروش بهادری  

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی جامعه ورزش و جوانان از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی

به گزارش قدس آنلاین پس از دفاع مشروع جمهوری اسلامی ایران از خاک وطن، وزارت ورزش و جوانان بیانیه‌ای بابت تقدیر از این اقدام مقتدرانه صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله قاصم الجبّارین
انّا من المجرمین المنتقمون

غیورمردان دلاور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران شب گذشته در پاسخ مشروع به تجاوز رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه، صدها پهپاد و موشک بر سر متجاوزین فرود آوردند تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تنبیه متجاوز محقق شود.

این اتفاق میمون که باعث شادی مردم آزاده در سراسر جهان شد، به لطف خداوند متعال و با درایت رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای دام ظله العالی، پشتیبانی مردم غیور و به برکت خون شهیدان جبهه مقاومت و رشادت رزمندگان اسلام بدست آمد.

سران استکبار و فرزند نامشروع آنان یعنی رژیم صهیونیستی این بار سیلی خوردند تا بدانند جمهوری اسلامی ایران در وعده خود صادق است و حالا به خوبی فهمیده‌اند نتیجه بازی با دم شیر چیزی جز نابودی و هلاکت نیست.

امروز شور و شعف مردم شریف ایران اسلامی بیش از همیشه است و همگی ما در دل‌های خود احساس غرور و شرافت می‌کنیم. این مسئله ملی همه ما را دوباره دور خاک وطن گرد آورد و همه آحاد مردم با هر عقیده و سلیقه‌ای نشان دادند زمانی که نام وطن در میان باشد، با جان خود به میدان می‌آیند و هیچ هراسی از زوزه توخالی سگان استکبار ندارند.

جامعه ورزش و جوانان ایران نیز مانند تمامی مردم ایران پس از این پاسخ سنگین و پشیمان کننده، از غرور و افتخار در پوست خود نمی‌گنجد و امروز همگان فهمیدند حضور ورزشکاران ایرانی در صف اول خط مقدم مبارزه با رژیم صهیونیستی و گذشتن از مدال قهرمانی و عدم رویارویی با نمایندگان این رژیم غاصب و سفاک چه معنایی دارد و حالا این افتخار بیش از پیش بر سینه ورزشکاران ایرانی می‌درخشد.

جامعه ورزش، وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران به تمام دلاورمردان نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران خسته نباشید می‌گوید و بابت این تنبیه محکم از آنان قدردانی می‌کند. همچنین لازم است بار دیگر تأکید کنیم جامعه ورزش ایران در کنار سایر آحاد جامعه به ویژه نیروهای مسلح با آمادگی بالا گوش به فرمان ولی خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی هستند تا با یک گوشه چشم ایشان رژیم کودک‌کش صهیونیستی را از صفحه روزگار محو کنند.

ان وعد الله الحق

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر و تشکر وزیر امور خارجه از فرماندهان و مجریان عملیات وعده صادق
  • برگزاری پویش «معلم من» در رادیو پیام
  • دیدار وزیر ورزش با کاپیتان‌های تیم‌های ملی/ برگزاری دوره آموزشی در جزیره قشم
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیرو‌های مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • قدردانی جامعه ورزش و جوانان از غیور مردان نیروهای مسلح در دفاع مشروع از خاک ایران اسلامی
  • سازمان جوانان حقوق بشر: دیگر زمان بزن و در رو نیست
  • استقبال از جام صفوی در اردبیل افزایش یافته است
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی