Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-16@05:06:51 GMT

طیبی برای دومین بار آقای گل آسیا شد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۲۶۵۲

حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان با به ثمر رساندن ۱۴ گل در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، عنوان آقای گلی این مسابقات را به دست آورد.به گزارش بلاغ، حسین طیبی به عنوان آقای گل مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت.
حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال کشورمان با به ثمر رساندن ۱۴ گل در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا، عنوان آقای گلی این مسابقات را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طیبی پیش از این در سال ۲۰۱۴ این عنوان را کسب کرده بود.

تیم ملی کشورمان نیز با برتری ۴ بر صفر مقابل ژاپن در فینال این مسابقات برای دوازدهمین‌بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافت.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی به یک نفر متکی نیست/ برای قهرمانی به تایلند می رویم

به گزارش خبرنگار مهر، علی خلیلوند بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی فوتسال ایران در خصوص شرایط تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا گفت: وحید شمسایی به من اعتماد داشت و خدا را شاکرم که شرایط خوبی داریم و تیم آماده‌ای داریم. با اینکه حسین طیبی به بازی‌ها نمی‌رسد و بازیکنانی هم حضورشان به دلیل مصدومیت قطعی نیست اما تیم ملی ایران به نفرات متکی نیست و در مجموع تیم خوبی داریم که در این مدت به هماهنگی کامل رسیدیم.

او گفت: یکی از حسن‌ها وحید شمسایی این است که من را در بازی‌ها آزاد گذاشته است اما بر این نکته تاکید دارد که در زمین به کارهای ریسکی دست نزنیم و به همین دلیل شرایط راحتی دارم و در تورنمنت ویتنام هم عملکرد خوبی داشتم و تلاش می‌کنم که در جام ملت‌های آسیا هم همین روند را دنبال کنم.

او در پایان گفت: در آستانه جام ملت‌های آسیا از مردم و اهالی فوتسال می‌خواهم که برای ما دعا کنند و اگر این جام را که در دوره قبل از دست دادیم دوباره به ایران برگردانیم کمک زیادی به فوتسال و ورزش کشور می‌کند. این جام باید به ما برسد و پیش زمینه‌ای باشد برای جام جهانی که بتوانیم روی سکو قرار بگیریم.

تیم ملی فوتسال کشورمان از ۲۹ فروردین در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا به میزبانی تایلند شرکت خواهد کرد و در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم گروه است. برنامه دیدارهای ایران در جام ملت‌های آسیا مسابقات به شرح زیر است:

پنجشنبه ۳۰ فروردین
* ایران – افغانستان، ساعت ۱۲:۳۰

شنبه اول اردیبهشت
* بحرین – ایران، ساعت ۱۷:۳۰

دوشنبه ۳ اردیبهشت
* ایران – کویت، ساعت ۱۷:۳۰

کد خبر 6076461

دیگر خبرها

  • دومین مدال ایران در کشتی قهرمانی آسیا
  • تیم ملی فوتسال عازم تایلند شد؛ آماده برای جام ملت‌ها
  • ازبکستان با سرمربی مشهور دنبال قهرمانی/ رویاپردازی ازبک‌ها در آسی
  • فوتسال ایران بازیکنان باارزشی دارد/ نبود طیبی مشکلی ایجاد نمی‌کند
  • وحید شمسایی: به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم؛ برای اعاده حیثیت به تایلند می‌رویم
  • شمس: هر ۱۴ بازیکن ایران عوض شوند، باز هم قهرمان آسیا می‌شویم
  • تیم ملی به یک نفر متکی نیست/ برای قهرمانی به تایلند می رویم
  • ستاره سامورایی‌ها به سرنوشت طیبی دچار شد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • شوک به فوتسال ژاپن/ ستاره ساموراییها به سرنوشت طیبی دچار شد