Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان گفت: فاز نخست پالایشگاه پلدختر در ۱۲ هکتار اجرا می‌شود و براساس توافقی که با پیمانکار  انجام گرفته کل فازهای پالایشگاه پلدختر در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار اجرا می‌شود. ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ استانها لرستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از پلدختر، محمد رضا صفی خانی عصر امروز در مراسم کلنگ زنی پالایشگاه نفت پلدختر که در شهرک صنعتی سراب حمام برگزار شد اظهار داشت: فاز نخست پالایشگاه پلدختر در 12 هکتار اجرا می‌شود و براساس توافقی که با پیمانکار  انجام گرفته کل فازهای پالایشگاه پلدختر در زمینی به مساحت 50هکتار اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توافقی که با سرمایه گذار این طرح  انجام گرفته هم صنایع پایین دستی وهم طرح توسعه آن در آینده نزدیک با سرمایه گذاری‌های بهتری انجام می‌گیرد و سبب رونق و بهبود فضای کسب وکار در پلدختر می‌شود.  

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت لرستان عنوان کرد: مهمترین ظرفیت‌های پلدختر معادن گچ و آهک است که با استفاده از تمام ظرفیت‌های شهرستان وبا پیگیرهایی که انجام می‌گیرد امیدواریم در آینده نزدیک  شاهد شکوفایی اقتصادی در این منطقه باشیم.

حمید رضا کاظمی نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: این طرح نخستین پالایشگاه در لرستان است که اجرا می‌شود؛ منطقه پلدختر تنها منطقه نفت خیز لرستان است که روزانه 450 هزار بشکه نفت از طریق خطوط لوله به قسمت‌های میانی  کشور منتقل می‌کند.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های شهرستان جا داشت یک طرح پالایشگاهی در این منطقه ایجاد شود که با قولی که سرمایه گذار طرح داده است فاز نخست آن  22بهمن سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

نماینده پلدختر ومعمولان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مردم پلدختر خاطره خوشی از کلنگ زنی‌ها ندارند که امیدواریم با اجرای این طرح خاطره خوشی برای آنها به جای بگذارد.

انتهای پیام/ ت

R41450/P1336/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • حمله اوکراین به منطقه اسمولنسک روسیه/ پالایشگاه طعمه حریق شد+فیلم
  • پویش با زمین مهربان باشیم به اجرا در آمد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • مقابله با زمین خواری ۲۰ هکتاری در منطقه کوهپایه کرمان
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • جمع‌آوری پسماندهای جزء ساختمانی در فازهای بعدی اپلیکیشن «اصپاک»
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است