Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@13:33:40 GMT

سانچس : مسی بعد از حذف برابر چلسی گریه کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۲۹۰۳

سانچس : مسی بعد از حذف برابر چلسی گریه کرد

الکسیس سانچس، ستاره شیلیایی منچستریونایتد سه سال با مسی در بارسلونا هم تیمی بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یکی از بدترین خاطرات سانچس در بارسلونا حذف این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان به دست چلسی در سال ۲۰۱۲ بود.

سانچس در بازی برگشت برابر چلسی در نوکمپ از ابتدا در ترکیب حاضر بود. مسی در آن مسابقه در حالی که بارسا با یک گل پیش بود، یک پنالتی از دست داد و در نهایت چلسی با وجود ۱۰ نفره بودن، توانست با تساوی ۲-۲ و در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با برتری ۳-۲ راهی فینال شده و در نهایت نیز قهرمان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانچس در مصاحبه با اسکای اسپورتس با اشاره به آن روز گفت:

« معتقدم فوتبال زندگی خیلی ها را نجات می دهد. این ورزش می تواند به شما یک زندگی لاکچری بدهد اما مردم نمی بینند که شما پشت پرده چه تلاش هایی کرده و چه زجرهایی را تحمل می کنید.

روزهای زیادی به دور از خانواده هستید. ممکن است تولد فرزندتان یا جشن تولد مادرتان را از دست بدهید. فوتبال بارها شما را به گریه می اندازد.

به شخصه شاهد بودم که مسی چگونه در رختکن بارسا به خاطر شکست برابر چلسی و از دست دادن پنالتی مقابل این تیم گریه می کرد. در این سال ها بر تجربیاتم افزوده شده و حالا می دانم که راضی نگاه داشتن همه، غیر ممکن است. همیشه یک عده از شما عصبانی اند و تهمت های زیادی به شما می زنند.»

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت

اوسمار ویرا ترکیب تیمش برای دیدار برابر صنعت نفت آبادان را مشخص کرد. بر همین اساس پرسپولیس امروز با ترکیب امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر به میدان می‌رود.

تیم فوتبال پرسپولیس در جریان هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان مهمان صنعت نفت است.

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فیلم/ گریه‌های پزشک اردنی برای مجروحان فلسطینی
  • یک خارجی دیگر نزدیکی در خروج باشگاه/ مورایس سپاهان را مدعی نکرد
  • رقیبان سیتی به دنبال جذب هالند جدید
  • پیروزی مس رفسنجان برابر فولاد خوزستان در لیگ برتر فوتبال
  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • اصلانیان: تیم‌های پایین جدول پیش باخته برابر پرسپولیس هستند
  • فکر نمی‌کنم مصدومیتم جدی باشد/ محکوم به برد برابر صنعت نفت بودیم
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت
  • ببینید | گریه اراذل و اوباش پورشه‌سوار
  • گریه های دختر ایرانی در سیل دوبی (فیلم)