Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-19@04:39:46 GMT

حامد کاویانپور ، فردوسی پور را تهدید کرد

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۲۹۴۱

حامد کاویانپور ، فردوسی پور را تهدید کرد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، حامد کاویانپور به دنبال اعتراض علی کریمی به فردوسی پور برای نپرداختن به موضوع کی روش و برخی اتفاقات فوتبالی در پست اینستاگرامی اعلام کرد بزودی در مورد عادل فردوسی پور و رابطه اش با او حرف های زیادی برای گفتن دارد و این موضوع را علنی خواهد کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر هجمه انتقادات علیه کی روش در فضای رسانه ای زیاد است و او را متهم به بی تفاوتی در آماده سازی تیم ملی فوتبال کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کی روش چندی قبل در همایش یکی از بانک های خصوصی ایران حاضر شد و سخنرانی کرد اما هنوز بازی های لیگ برتر فوتبال را از نزدیک ندیده است.

 

451

 

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد

طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌های داخلی عادل فردوسی‌پور، گزارشگر فوتبال و تهیه‌کننده سابق صداوسیمای جمهوری اسلامی، از این سازمان حکومتی بازنشسته شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در این خبر اینطور آمده است: «فردوسی‌پور رسما بازنشسته شد و به جرگه بازنشستگان سازمان صداوسیما پیوست و از اول سال جدید از صداوسیما حقوق بازنشستگی دریافت خواهد کرد.»

در این گزارش می‌خوانیم: «عادل ، امور مربوط به بازنشسته شدنش از صداوسیما را از ماه‌ها قبل شروع کرده بود و البته این اقدام او خیلی ربطی به رابطه شکرآب‌شده‌اش با صداوسیما و مدیران شبکه سه ندارد. او واقعا در حوالی سن بازنشستگی قرار گرفته بود و تنها چند سال با بازنشستگی قانونی فاصله داشت.»

«گفته می‌شود فردوسی‌پور از سال ۸۱ به استخدام سازمان صداوسیما درآمده بود و هر چند حدود ۳-۴ سال برای ۲۵ ساله شدن سابقه‌اش کم داشت اما او با محاسبه مسائلی مثل خدمت سربازی، بیمه و سال‌هایی که به صورت پیمانی و قراردادی در صداوسیما مشغول به کار بوده به عدد ۲۵ سال نزدیک شده و به این نتیجه رسیده که می‌تواند بازنشسته شود.»

جواد خیابانی، دیگر گزارشگر تلویزیون هم اسفندماه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اعلام کرده بود به اداره بازنشستگی صداوسیما مراجعه کرده و به دنبال بازنشستگی است.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) رقص حامد آهنگی و رضا نیکخواه با آهنگ عاو عاو
  • فردوسی‌پور از صداوسیما بازنشسته شد
  • دانلود شب آهنگی قسمت 7 فصل ۳ با حضور غلامرضا نیکخواه
  • عادل فردوسی‌پور رسما بازنشست شد
  • ادعای یک خبرگزاری: عادل فردوسی‌پور از صدا و سیما بازنشسته شد
  • عادل فردوسی پور بازنشسته صداوسیما شد
  • عادل فردوسی پور رسما از صدا و سیما بازنشسته شد
  • درخواست کرزی از طالبان
  • برپایی محفل انس با قرآن کریم در استانداری آذربایجان غربی
  • محفل انس با قرآن کریم با قرائت استاد حاج حامد شاکرنژاد در خوی