Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان عصر یکشنبه در پیامی از حضور حماسی، باصلابت، آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر کرد.

به گزارش ایرنا، ' محسن مهرعلیزاده ' در این پیام ضمن گرامیداشت آغاز چهلمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آحاد ملت را صاحبان لایق و سزاوار آینده کشور دانست و از حضور آنها در راهپیمایی یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان شد تشکر نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان در پیام خود همت والا و اراده آهنین مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان اصفهان را ستود و اضافه کرد: مردم این استان باردیگر با قدم های استوار خود با آرمان های امام (ره) و رهبری و شهدای ایران اسلامی تجدید بیعت و افتخار دیگری را در دفتر خاطرات زرین انقلاب اسلامی و خطه پرافتخار اصفهان ثبت کردند.
مهرعلیزاده افزود: ملت بزرگ، رشید و فهیم ایران اسلامی و بویژه مردم شهید پرور و انقلابی اصفهان بار دیگر و پس از سی و نه سال با افتخار و اقتدار از آزمونی بزرگ، سربلند و سرافراز بیرون آمد و اوج اقتدار، انسجام، وحدت و عزم راسخ خویش را در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به رخ جهانیان کشیدند.
وی ادامه داد: ملت با خلق این حماسه بزرگ ثابت کرد که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی و ترفندهای گوناگون استکبار جهانی، همواره در صحنه، حضوری پرشکوه و باصلابت دارد و نشان داد که تنگناها و مشکلات نتنها بر باور انقلابی آنان آسیبی وارد نکرده و از اراده آنها در مقابله با دشمن ذره ای نخواهد کاست بلکه عزم آنان در ساختن آینده ای درخشان در فضای استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را صد چندان خواهد نمود.
استاندار اصفهان اضافه کرد: همگام با خدمتگزاران ملت غیور ایران در دولت تدبیر و امید، با گرامیداشت آغاز چهلمین طلیعه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، از حضور حماسی، باصلابت ، آگاهانه و پرشور همه اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهداء، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بویژه جوانان و آینده سازان، زنان و مردانی که صاحبان لایق و سزاوار آینده کشور هستند در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر می کنم و از درگاه خداوند منان موفقیت همگان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در همه عرصه ها مسئلت دارم.
مردم استان اصفهان همگام با سایر هموطنان با حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.
8116/ 2093 ** خبرنگار: کاظم قانع ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۳۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • اعلام شد؛‌فهرست مشترک جبهه پایداری و شانا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • نقش حماسی بانوان در دفاع مطهر بی بدیل است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • کارگران و کارفرمایان دو بال سخت‌کوش تولید هستند
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور