Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@01:47:48 GMT

آغاز اختتامیه جشنواره فیلم فجر با بی نظمی و ازدحام جمعیت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۴۱۵۱

آغاز اختتامیه جشنواره فیلم فجر با بی نظمی و ازدحام جمعیت

‍‍‍‍‍‍

اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - اختتامیه جشنواره فیلم فجر با ازدحام جمعیت در سالن مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز شد. نبود نظم، شماره صندلی و مکان خبرنگاران و عکاسان از معضلات اصلی این مراسم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسحاق جهانگیری معاون ریاست جمهوری از جمله مهمانانی است که امشب در مراسم اختتامیه حضور دارد.با پخش سرود ملی ایران و آیاتی از کلام الله مجید مراسم آغاز شد. اولین کسی که بعد از رضا رشیدپور مجری مراسم به روی سن دعوت شد.رضا رشیدپور مجری مراسم از حاضران در سالن خواست به افتخار پرچم سه رنگ پرافتخار ایران و هزاران سینماگران که با عشق از  سختی‌ها عبور کرده‌اند، برخیزند و ایستاده آنان را تشویق کنند.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

دقایقی پیش اختتامیه جشنواره فجر آغاز شد و مجری برنامه به کنایه گفت آقایان مسئول قبل از آمدن به صحنه بگویید که با شما تنها دست بدهم یا روبوسی هم بکنم؛ یا بگویید یک ماچ، دو ماچ؛ که ضایع نشوم! در همین حین رشیدپور از قول وزیر ارشاد گفت: آقای صالحی می گویند فقط با من دست بدهید!

ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر در ابتدای این مراسم گفت: شهریور سال 59 را بسیاری از مردم به خاطر دارند، دشمن به کشور ما حمله کرد و تا به خودمان آمدیم بخشهایی از کشورمان را گرفت. ما به سختی توانستیم مقابل آنها بایستیم. بعد از جنگ نیز بسیاری از کشورها تصمیم گرفتند که عزت ایران و ایرانی را از بین ببرند  چندسال گذشته دشمنان ایران تصمیم گرفتند جنگ خانمان برانداز را در ایران راه بیندازند و دولت خودساخته به اسم داعش ساختند با هدف تجزیه ایران و از بین بردن سربلندی ایران را می‌خواستند. عزیران و جوانان کشور دیگر پخته شدند و بیرون از مرزها با دشمن جنگیدند و بدون کمترین آسیبی دشمن را شکست دادند. از همه می‌خواهم که یک دقیقه ایستاده شهدای جمهوری اسلامی را تشویق کنید.پاینده باد ایران و ایرانی.

پس از ابراهیم داروغه زاده، عباس صالحی روی صحنه آمد و به قرائت متنی کلیشه‌ای درباره اختراع دوباره سینما پرداخت. لازم به ذکر سخنرانی طولانی مسئولان سیاسی و فرهنگی یکی از آسیب‌های بزرگ مراسم اختتامیه است. وزیر همچنان سخنرانی می‌کند و در پایان مشخص شد نامه ای که توسط وزیر قرائت می‌شود را حسن روحانی به نگارش درآورده است.

حسن روحانی طعنه اول را دشت کرد

مجری اختتامیه جشنواره فیلم فجر با اشاره به طولانی‌بودن پیام رییس‌جمهور به این مراسم گفت:آقای رییس جمهور خیلی حرف داشتند درباره سینما! اگر آقای رییس جمهور اینقدر زیاد حرف دارند خوب است هرچندوقت یک‌بار با اهالی سینما دیداری داشته باشد، خوب نیست این دوری و دوستی!

نظرسنجی در داخل سالن!

رشیدپور در اقدامی عجیب از حاضران خواست با نام بردن فیلم‌های مهم جشنواره، حاضران فیلم‌های محبوبشان را تشویق کنند تا ببیند کدام فیلم بیشتر طرفدار دارد!  نکته جالب استقبال بیشتر از «لاتاری» رسید.

این خبر به روز رسانی خواهد شد...

ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۴۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌

‌با حضور معاون رئیس جمهور و فرمانده نیروی دریایی سپاه، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین المللی خلیج فارس در بندرعباس برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس ظهر امروز اختتامیه چهاردمین جشنواره بین المللی خلیج فارس با حضور سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور، دریادار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، نماینده ولی فقیه در هرمزگان، استاندار و نماینده هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد. 

در این آیین هیئت داوران اسامی برگزیدگان را به شرح ذیل اعلام کرد.

اشکان چاووشی از کرمانشاه برترین فیلمنامه و جایزه ویژه را کسب کرد.

بهترین فیلم نامه پویانمایی به مهدی مرادی از استان قزوین تعلق گرفت.

بهترین فیلم نامه تجربی نیز به پریسا قادری از ارومیه انتخاب شد.

بهترین فیلم اقتباسی کسی انتخاب نشد.

از آرسان صفا و نیما صفا از بندرعباس برای فیلم نامه قلعه گمشده تقدیر شدند.

در بخش ویژه جشنواره بهترین فیلمنامه با موضوع خلیج فارس به میرقاسم موسوی برای فیلم نامه در دل دریا تعلق گرفت.

همچنین از مهدی مرادی برای فیلم نامه زیرآوار قدردانی شد.

در بخش بهترین فیلم نامه با موضوع محیط زیست خلیج فارس،‌لوح تقدیر به بابک علوی تنها از زنجان تعلق گرفت.

بهترین فیلم نامه در بخش مردم شناسی خلیج فارس به اشکان چاووشی از کرمانشاه تعلق گرفت.

بهترین فیلمنامه با موضوع شهدای خلیج فارس به مسعود عارفی از آبادان تعلق یافت.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اختتامیه‌ی جشنواره‌ی ملی «افتخار من» همزمان با سراسر کشور در گیلان
  • اختتامیه سومین جشنواره افتخار من
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • اختتامیه جشنواره هنر انقلاب در یاسوج
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • اختتامیه جشنواره قرآن و حدیث در تانزانیا برگزار می شود