Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@00:06:59 GMT

فروش بامبو تا کی ممنوع است؟

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۴۲۶۶

فروش بامبو تا کی ممنوع است؟

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  از اول شهریور ماه سال جاری به تمام واحد‌های گل فروشی های سطح تهران زیر نظر اتحادیه اعلام شد که فروش بن سای و بامبو از این پس ممنوع خواهد بود و باید این دو نوع گیاه از سطح گل فروشی‌ها جمع آوری شوند.

 

این درحالی است که از سال ۹۳ به بعد با دستور وزارت جهاد کشاورزی واردات این دو نوع گل ممنوع اعلام شده بود، اما در سال‌های اخیر بخش قابل توجهی قاچاق در این حوزه صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در پی ممنوعیت فروش بن سای و لاکی بامبو برخی از گل فروشی‌ها از فروش دست برداشتند، اما برخی دیگر همچنان به فروش این دو گیاه مشغول هستند.

 

فروش بامبو همچنان ممنوع

در همین راستا اکبر شاهرخی رئیس اتحادیه گل فروشان در خصوص آخرین وضعیت ممنوعیت فروش بن سای و لاکی بامبو در بازار گفت: بعد از اول شهریور ماه اکثر گل فروشی‌ها فروش بامبو را متوقف کردند.

 

وی افزود: در این زمینه در صورتی که گل فروشی اقدام به فروش مجدد این گیاه کند با آنها برخورد شده و عرضه محصول متوقف خواهد شد.

 

رئیس اتحادیه گل فروشان به روند فروش بن‌سای در گل فروشی‌ها اشاره کرد و گفت: به دلیل واردات بن‌سای و وجود این گیاه در گل فروشی‌های سطح شهر، تا شب عید گل فروش ها می‌توانند فروش بن‌سای باقیمانده در مغازه خود را ادامه دهند، ولی بعد ازآن با فروشندگان بن سای برخورد خواهد شد.

میزان

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۴۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد

ایزدی مدیرکل سازمان اموال تملیکی استان تهران در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت مزایده خرده فروشی استان تهران گفت: حراج خرده فروشی استان تهران  در سال گذشته حدود ۶۰ تا ۷۰ دوره برگزار شد و به عنوان ماموریت تعین و تکلیفی به این بخش  نگاه می‌کنم .

وی افزود: مجموع حراج خرده  فروشی ما در سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان بوده و هدف اصلی ما این است که کالا به دست مصرف کننده نهایی برسد.

او گفت: حواله‌های زیادی در هر حراج خرده فروشی  داشته ایم  و میزان آنها بسیار بیشتر از حواله های مزایده های روز بوده است .

او گفت: به زودی طبق برنامه ریزی های که انجام داده ایم امکان ارسال کالا از طریق پست فراهم خواهد شد و به زودی از طریق امضای حواله درب خانه امکان تحویل کالا فراهم می‌شود تا هزینه‌ها در این بخش کاهش پیدا کند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مشکلات اتحادیه عطاران و سقط فروشان بررسی شد
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • فروش گوشت لاکچری در قم ممنوع شد
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ۱۶ میلیارد تومان حراج خرده فروشی سازمان اموال تملیکی استان تهران ثبت شد
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • نظارت‌های صنفی در چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود