Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@12:38:54 GMT

فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون دستیاری ۹۷ از فردا

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۴۸۲۲

فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون دستیاری ۹۷ از فردا

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری برای جاماندگان و همچنین امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی از فردا برای داوطلبان این آزمون ایجاد می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمد حسین پورکاظمی، از فرصت مجدد ثبت نام آزمون دستیاری تخصصی پزشکی خبرداد و گفت: داوطلبانی که به هر دلیلی در زمان اعلام شده موفق به ثبت نام در این آزمون نشده‌اند، می‌توانند از فردا ۲۳ بهمن تا ۲۵ بهمن‌ماه نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امکان ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir امکان‌پذیر خواهد بود.

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی در خصوص آمار اولیه ثبت نام کنندگان اظهار کرد: در فرصت اولیه ثبت نام بالغ بر ۱۲ هزار و ۵۹۴ نفر در آزمون دستیاری تخصصی سال ۹۷ شرکت کردند. 

دکتر پورکاظمی اظهار کرد: آزمون کتبی راس ساعت ۹ صبح پنج‌شنبه ششم اردیبهشت ماه ۹۷ به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۴۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده شهرستان زیرکوه برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان در حاجی‌آباد زیرکوه موفق به حضور در جلسه آزمون سراسری نشدند، آزمون برای این افراد تکرار می‌شود.

وی با عنوان اینکه در سیل اخیر در حاجی آباد زیرکوه حدود 60 نفر از داوطلبان علی‌رغم اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران تمام امکانات خودشان را بسیج کردند که داوطلبان به آزمون برسانند، اما موفق نشدند، افزود: تا ظرف سه هفته آینده آزمون مجدد، اختصاصی برای مناطق سیل زده  از داوطلبان أخذ می‌شود تا حقی ضایع نشود.

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: دانش آموزان و والدین مناطق سیل زده همدردی ما را پذیرا باشند و از نگرانی که برایشان ایجاد شد عذر خواهی می کنم. 

پورعباس افزود: با هماهنگی که با استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت، سه هفته آینده آزمون سراسری کنکور برای دانش آموزان مناطق سیل زده  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اصلاحات دفترچه راهنمای آزمون استخدامی فرزندان شهدا و جانبازان
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تمدید ثبت‌نام و ویرایش آزمون استخدامی فرزندان ایثارگران
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ویرایش دومین آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان هفتاد درصد
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • سامسونگ درباره پتانسیل هوش مصنوعی در دستگاه‌های پوشیدنی آینده خود توضیح می‌دهد
  • پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی ۱۳ اردیبهشت برگزار می شود/ افزایش تعداد داوطلبان
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
  • تلاش مجدد آژاکس برای همکاری با گراهام پاتر