Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛سید موسی خادمی استاندار لرستان  اظهار داشت: توفیقی شد که در ایام مبارک دهه فجر در این شهرستان خدمت مردم برسیم.

وی با اشاره به طرح پالایشگاه بیان داشت: این طرح متناسب با مزیت نسبی شهرستان است که خود در مسیر خط انتقال لوله قرار دارد و از طرفی این شهرک صنعتی که اقدامی در آن انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمی با بیان اینکه سرمایه‌گذار طرح خود سازنده است، ادامه داد: طرح ارائه شده تکنولوژی جدیدی بوده که به این شهرستان آورده شده است.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: طراحی این طرح بومی بوده که از طرف سرمایه‌گذار مطرح شده و امیدواریم جریانی در سطح کشور ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه این سرمایه‌گذار توانمند است و بدون تسهیلات طرح را آغاز می‌کند، افزود: دولت در راستای حمایت از سرمایه‌گذار در کوچک‌ترین زمان ممکن مجوز‌های لازم را صادر کرده است.

خادمی بیان داشت: از هم‌اکنون عملیات اجرایی و پیشرفت آن در اختیار سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام/م

طرح پالایشگاه نفت خام پلدختر از تکنولوژی جدیدی برخوردار است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم

به گزارش خبرنگار مهر، خیرالله خادمی امروز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از پروژه راه‌آهن لرستان، اظهار داشت: در حال حاضر سه هزار و ۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور فعال داریم.

وی عنوان کرد: ریل‌های موجود در کشور، ۱۵ هزار کیلومتر است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سال گذشته احداث ۴۷۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور برنامه‌ریزی‌شده بود که از این میزان حدود ۲۴۰ کیلومتر به بهره‌برداری رسید، عنوان کرد: امسال هم برنامه این است که بالای ۲۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در کشور تکمیل و بهره‌برداری شود.

خادمی، ادامه داد: متوسط ساخت ریل در کشور نزدیک ۱۹۰ کیلومتر در سال است، اگر منابع مالی در اختیار قرار گیرد، امیدواریم بتوانیم سالانه ۵۰۰ کیلومتر مسیر ریلی را احداث کنیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌های ریلی در نظر گرفته شده، اما این میزان کفاف کار را نمی‌دهد، افزود: بااین‌وجود برنامه ما این است که ۲۴۰ کیلومتر ریل را امسال تحویل بدهیم.

کد خبر 6099634

دیگر خبرها

  • ۳۳۰۰ کیلومتر پروژه ریلی در حال ساخت در کشور داریم
  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • «رامهرمز» ظرفیت مناسبی برای تولیدات پایین دستی پتروشیمی دارد
  • تشکیل شرکتهای واسطه برای جذب سرمایه خارجی قانونی شد
  • سرمایه‌گذار معروف: هوش مصنوعی راهی برای کلاهبرداری است
  • تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • نبود سبد سوخت یکی از دلایل ناترازی بنزین