Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدیدترین موشک ضدزره ایرانی در راهپیمایی مردم تهران، با نام "توفان ۲ - M" رونمایی شد.به گزارش بلاغ، جدیدترین موشک ضدزره ایرانی با نام توفان 2 - M در جریان برپایی راهپیمایی 22 بهمن در تهران، رونمایی شد. این موشک، در غرفه وزارت دفاع به نمایش عمومی نیز گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید:

"موشک‌های اسرائیل‌زن"؛ سپاه از کجا می‌تواند تل‌آویو را هدف قرار دهد + تصاویر و نقشه برنامه موشکی ایران از دفاع مقدس تا امروز

این موشک، با عمق نفوذ 650 میلی‌متری، از هدایت نیمه خودکار فرمان به خط دید بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طول موشک، 147 سانتی‌متر، قطر موشک 15 سانتی‌متر و حداکثر بردش 310 متر بر ثانیه است.

موشک ضدزره ایرانی با نام «توفان ۲ - M»

حداکثر برد این موشک ضدزره، 3750 متر و حداقل بردش نیز 100 متر می‌باشد. موشک ضدزره توفان 2 - M، مجموعا 21 کیلوگرم بوده و از سر جنگی خرج گود شدیدالانفجار دو مرحله‌ای استفاده می‌کند.

موشک ضدزره ایرانی با نام «توفان ۲ - M»

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۵۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

به گزارش «تابناک»، یوسف بنی اسدی شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش باران و وزش باد شدید جاده های شهرستان قوچان را تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان و پایانه مرزی باجگیران در شهرستان قوچان نیز در اثر مه غلیظ کاهش یافته است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی ادامه داد: همچنین وزش باد به همراه گرد و خاک در جاده ترانزیتی سرخس- مشهد تا محدوده بزنگان دید افقی رانندگان را محدود کرده است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از شامگاه چهارشنبه با ورود سامانه بارشی پرفشار به استان، بارش باران شدید بیشتر مناطق استان را فرا خواهد گرفت، حجم بارندگی در مناطق مستعد، موجب سیلاب، آبگرفتگی و رواناب خواهد شد که در این خصوص هشدار سطح زرد نیز صادر شده است.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

دیگر خبرها

  • پهپاد ایرانی کرار، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد
  • توفان، باران و مه جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • قدرت نمایی ایران مقابل آمریکا با این موشک هایپرسونیک /قاتل سامانه‌های پدافندی دشمنان را بشناسید+جزئیات
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • رونمایی از ترجمه‌ کتاب «داستان‌های منتخب شاهنامه» به اردو
  • باد و توفان سبزوار را درنوردید
  • رونمایی رسمی از بازیکن ایرانی در ترکیب تیم ملی سوریه!
  • رهبر انقلاب: تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیش از موشک و پهپاد است / پیام‌های تمدنی ایرانی‌ها می‌تواند با شعر منتقل شود
  • رهبر انقلاب در دیدار جمعی از شاعران: رسانه‌ها بیش از موشک بر دشمن اثر می‌گذارد/ رسانه‌ی شعر باید انتقال دهنده پیام «دین و اخلاق»، «تمدن» و«ایرانی‌گری» باشد/ باید با کاستن از لغات فرنگی، به خلوص زبان فارسی افزوده شود + عکس