Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این پیام مشترک حجت الاسلام محمد علی آل هاشم و مجید خدابخش آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بار دیگر حضور افتخار آمیز، به یاد ماندنی، دشمن شکن و با شکوه شما مردم ولایتمدار، متدین ، هوشیار و همیشه در صحنه استان آذربایجان شرقی در راهپیمایی 22 بهمن ماه، برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات بزرگ این خطه دلاور پرور ایران اسلامی افزود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این بار نیزمثل گذشته با شمیم دل انگیز حضور باشکوهتان، جهانیان را مبهوت حماسه آفرینی حیرت انگیزخود کردید و با این حرکت عظیم، وفاداری و پایبندی دوباره خود به آرمان های مقدس نظام اسلامی ، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را به اثبات رسانده و توطئه های دشمنان انقلاب را خنثی کردید.
آفرین بر عزم، اراده و غیرت شما ولی نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب که این چنین مایه سربلندی، اقتدار، قوام و استحکام جمهوری اسلامی ایران را فراهم آوردید و بعد از گذشت سی و نه سال نشان دادید، تمامی اقوام، گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، جبهه‌ای واحد و صفی یکپارچه‌اند و با همتی مضاعف، دستاوردها و آرمان‌های انقلاب خود را همواره پاس داشته و حافظ حقیقی خون شهیدان انقلاب اسلامی هستند.
اینجانبان ضمن تشکر و قدردانی از حضور گسترده و در خور تحسین شما مردان، زنان و جوانان متدین و غیرتمند استان، به ویژه مردم فهیم، آگاه و حماسه آفرین 29 بهمن تبریز، با تمام وجود پروردگار متعال را سپاس می گوئیم که چنین صحنه های زیبا، باشکوه و ماندگاری را به نمایش گذاشته و زمینه عزت، افتخار و سربلندی ایران عزیز و این خطه قهرمان پرور را فراهم کردید.
امیدواریم دست در دست یکدیگر و در کنار هم با عزمی راسخ و وحدت کلمه شاهد توسعه، پیشرفت و آبادانی میهن عزیزمان در سراسر جهان باشیم.
خبرنگار و انتشار: پرویز انصاری
3071
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۵۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، استاندار همدان در مراسم گرامیداشت و تکریم مقام معلم در شهرستان فامنین گفت: پیشرفت کشور از مسیر توجه به آموزش‌ و‌ پرورش می‌گذرد.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: اگر کشوری به سوی پیشرفت قدم بردارد، باید در آموزش و پرورش سرمایه‌گذاری کند تا نسلی همانند ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز و ۴ هزار شهید معلم تربیت شوند که در راه مانایی ایران اسلامی جان خود را هدیه کردند.

او تصریح کرد: سطح فرهنگ‌ها، بینش‌ها و ارزش‌ها در خانواده‌ها متفاوت است از همین رو محلی که می‌تواند یک تعادل خاص بین دانش‌آموزان ایجاد کند، آموزش‌و‌پرورش است تا دلبستگی و وابستگی‌های دینی، ملی، اعتقادات و ارزش‌های جامعه اسلامی را سرلوحه دروس قرار دهد.

استاندار همدان گفت: ایران قوی تمام تلاش و توان خود را برای تقویت آموزش‌و‌پرورش در زمینه ارتقای محتوا با تاکید بر اجرای سند تحول بنیادین و توسعه زیرساخت‌ها به کار بسته است.

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • استاندار آذربایجان‌شرقی: مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • سردار فدوی خطاب به اسرائیل: التماس کردید حمله نکنیم، اما تصمیم حیدری گرفته شد