Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، سومین یادواره شهدای گرانقدر روستای گنبدان و گرامیداشت یوم الله دهه مبارک فجر با حضور جمعی از مسئولین شهرستان بهار و بخش لالجین، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مردم در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) روستای گنبدان از توابع شهرستان بهار برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و چهل سالگی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره چهار شهید والامقام روستای گنبدان اظهار داشت: این شهدا بودند که از جان، مال و ازخون خود گذشتند تا ما امروز با هدایت‌ها و راهبری مقام معظم رهبری از تمام مشکلات و موانع عبور کرده و به اوج قله برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار مهدی ظفری افزود: این قله چیزی نیست جز امنیت، اقتدار، سربلندی و اعتماد به جوانان در تمام زمینه‌ها که با امید به خدا ادامه‌دار خواهد بود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس بی شک تداوم عاشورای امام حسین(ع) است که با رشادت‌ها و از خود گذشتگی شهدا اتفاق افتاد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: ما مدیون عظمت شهدا هستیم و قبور شهدا برای ما زیارتگاهی است و کمترین چیزی که ما در حق این شهدا و فداکاری آنها می‌توانیم انجام دهیم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره آنها است‌.

وی با بیان اینکه ما انقلاب نکردیم که صاحب جریان‌های سیاسی، چپ و راست، حزب، گروه یا جناح شویم، اظهار داشت: در دنیا  هیچ دشمنی از جناح، حزب و گروه ترسی ندارد بلکه از قدرت، وحدت، ایمان و انسجام مردم ما که با ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب پیمان ابدی بسته‌اند دلشان به لرزه می‌آید.

در ادامه این مراسم کربلایی محمدمهدی حمید بیگی ذاکر اهل بیت(ع) با نوای دلنشین خود به رثای حضرت فاطمه زهرا(س) و شهدای این روستا پرداخت.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان گنبدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محرم مصوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که با حضور اقشار مختلف مردم و معلمین این شهرستان در مصلای نماز جمعه برگزار شد، اظهار کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند تا بین امام و امت جدایی بیندازند.

امام جمعه موقت بردسکن افزود: خداوند توصیه می‌کند که اطاعت از رسول، اطاعت از خدا است و دشمن منافعش در بصیرت و ولایت مداری مردم به خطر می‌افتد.

وی با بیان اینکه ملت ما بیدار و ولایت مدار است گفت: مردم ما عاشق دین مبین اسلام هستند و دشمن نیز از ولایت پذیری ما هراس دارد.

مصوری ضمن تسلیت شهادت امام صادق (ع) بیان کرد: معتقدیم وعده خدا صادق است و جوانان ما امیدوار باشند که نابودی اسرائیل نزدیک است.

امام جمعه موقت بردسکن ۱۹ اردیبهشت روز هلال احمر را به این قشر زحمت کش تبریک گفت و افزود: مسؤولان بالادستی نگاه ویژه‌ای به هلال احمر بردسکن داشته باشند و با توجه به وسعت وسیع این شهرستان وجود تجهیزات هلال احمر امری واجب است.

گفتنی است؛ به مناسبت هفته بزرگداشت معلم علی اکبر چراغیان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در جمع نمازگزاران به ایراد سخن پرداخت و گزارشی از عملکرد این اداره به حاضرین ارائه داد.

کد خبر 6095747

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • وحدت نیرو‌های انقلاب رمز عبور از تهدیدات است
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • همه اقدامات دشمنان علیه انقلاب اسلامی شکست خورد
  • دشمنان هر اقدامی که علیه انقلاب اسلامی کردند شکست خوردند