Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد، اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و حسین افشاری فرماندار اسدآباد با صدور پیامی از حضور حماسی مردم دیار سیدجمال در راهپیمایی 22 بهمن ماه تقدیر کردند.

در این پیام آمده است:

درود خدا بر روان پاک امام راحل(ره)،شهدا و مردم ولایتمدار دیار سیدجمال

امروز بار دیگر با حضور پرشور خود برگ زرینی بر افتخارات خود افزودید و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب 22 بهمنی تماشایی رقم زدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما همشهریان امروز با این حضور هزاران نفری توانستید بار دیگر طراوت انقلاب را به معرض نمایش گذاشته و معادلات دشمن را بیش از پیش برهم زنید.

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار بود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش  مردم وفادار سایر شهرهای ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

سپاسی از ژرفای دل و جان،‌ آفریننده‌ی هستی را که دست قدرت خود را در عزم و ایمان و بصیرت شما نمایان ساخت و در سی و نهمین سالروز تولد جمهوری اسلامی، نیرومندی و سرزندگی این نظام را که بر ایمان و اعتماد به نفس ملتی کهن تکیه زده است، بیش از همیشه به رُخ دشمنان کشید.

والسلام علیکم و رحمت الله

بیست و دوم بهمن 1396

انتهای پیام/

 

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی از نگاه ۳ امام جمعه /توصیه مهم به سه قوه از تریبون نماز جمعه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در نماز جمعه ساری در جمع نمازگزاران روزه‌دار با توصیه بر تقوای الهی، اظهار کرد: اگر به بزرگی خدا توجه شود قطعا از گناه دوری می‌کنیم.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، او با اشاره به اینکه باید با صلاح تقوا با هوای نفس بجنگیم تا هدایت شویم، افزود: ایام قدر را باید قدر بدانیم تا مورد آمرزش خداوند قرار بگیریم.

امام جمعه ساری با تاکید بر اینکه بهترین کار در شب‌های قدر خواندن دعای سلامتی امام زمان حضرت ولیعصر(عج) است، یادآور شد: یاد امام زمان(عج) باید در دل‌ها زنده باشد.

آیت‌الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه در جامعه باید موقوفاتی باشد تا فرهنگ مهدویت ترویج شود، افزود: وقف‌ها باید برای فعالیت‌های قرآنی هم در نظر گرفته شود.

خطیب نماز جمعه ساری قلب تپنده ماه رمضان را شب قدر عنوان و تصریح کرد: لازم است تمام سازمان‌ها، نهادها و شهرداری‌ها فضا سازی شهر را در این عزاداری مورد توجه قرار دهند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به روز «نهج البلاغه» اشاره کرد و گفت: نهج‌البلاغه کتاب است که بهترین آموزه‌های حکیمانه و سعادت بخش را در سه بخش خطبه‌ها، نامه‌ها و کلمات حکمت آمیز در خود جای داده است. لازم است نهج البلاغه خوانی در جامعه ترویج شود.

امام جمعه ساری به روز طبیعت اشاره کرد و افزود: امسال روز ۱۳ فروردین مقارن شد با روز شهادت حضرت علی (ع) و مردم ما اعتقاد و تعهدی که با حضرت امیرالمومنین دارند در روز طبیعت کارهایی که با شأن و شعور روز ۲۱ ماه رمضان ناسازگار باشد انجام نمی‌دهند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه طبیعت خوب است اما نباید به فطرت آسیب برساند، خاطرنشان کرد: طبیعت‌گردی همراه با سلامت معنوی و حفظ نعمت‌های خدا باشد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان یادآور پیروزی بزرگ برای اسلام است، افزود: جمهوری اسلامی برای ما برکاتی دارد که حاصل آن نظام مقدس اسلامی است برای این انقلاب ۲۳۰ هزار شهید چراغ جمهوری اسلامی را در مرکز مقاومت روشن کردند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمنان ما درصدد شکست جمهوری اسلامی هستند اما به لطف خدا جمهوری اسلامی پایننده است و نظام سلطه امریکایی رفتنی است، تصریح کرد: برای بقای جمهوری اسلامی بصیرت، هوشیاری، صبر مردم و عملکرد مسئولان لازم است، هر سه قوه باید قدر مردم را بدانند و مشکلات را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شعار سال« جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و گفت: لازم است این شعار محور توسعه کشور و استان باشد.

هنر دستگاه‌های اجرایی ایجاد زمینه برای مشارکت مردم است

آنگونه که ایسنا روایت کرده، آیت‌الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه قم که ۱۰ فروردین‌ماه در مصلی قدس قم برگزار شد، عنوان کرد: عبادت از لحاظ مرتبه به سه درجه تقسیم می‌شود؛ عبادتی که از سوی بنده برای رهایی از جهنم است، دوم عبادتی که برای کسب رحمت الهی و درجات بهشت انجام می‌پذیرد که عبادت تجارت گونه است، و عبادت دیگر عبادت احرار و آزادگان است که در آن نگاه انسان به خود و به مطامع خود نیست بلکه نگاه بنده معطوف به عظمت و شکوه خداوند است.

مدیر حوزه‌های علمیه ادامه داد: بر اساس روایات، عبادت برای رهایی از جهنم، عبادت برای تحصیل بهشت، عبادت برای شکرگزاری از نعمات مراتب عبادت است اما در عبادت آزادگان انسان از این مراحل عبور کرده و از روی حُبّ و معرفت، ذوب در جلال و جمال خداوند می‌شود.

وی ضمن تسلیت شهادت امیر المومنین(ع) اظهار کرد: باید علاوه بر سوگواری از زندگی و دوران حاکمیت حضرت علی(ع) درس بگیریم و از آن برای تداوم حاکمیت الهی بهره بگیریم.

آیت الله اعرافی گفت: ذات شب‌های قدر یک درخشش و استعداد ویژه برای تقرب به خداوند است و همه باید هوشیار باشیم که مبادا این سرمایه ناب را از دست بدهیم باید خود را آماده درک این فیض‌ها در این شب‌های قدر کنیم.

امام جمعه قم ضمن بزرگداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: این ملت ایران بودند که در برابر ظلم‌ها مجاهدانه ایستادند و از نظام الهی دفاع کردند؛ خواص و عوام در برابر این نعمت متعالی مسئولیم و پاسداری از این نعمت شرایط زیادی دارد و هیچ بهانه‌ای باعث نمی‌شود که به حاکمیت الهی که بزرگترین نعمت خداوند است پشت کنیم.

وی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم این مسیر استمرار یابد و این پیام در عالم انعکاس یابد، دشمنان این ملت بدانند امروز مردم ما و مسئولان ما با همه سختی‌های تحریم‌ها پای نظام و آرمان شهدا ایستادند و نمی‌گذارند شما به آمال شیطانی خود برسید و قطعا شما طعم شکست را خواهید چشید.

امام جمعه قم یادآور شد: جنگ ترکیبی شما دشمان ایران و اسلام برای فروپاشی ارزش‌های اسلامی راه به جایی نخواهد برد؛ امروز حجاب و عفاف را که نماد دین و نشان ارزش‌های الهی است هدف گرفتید اما مطمئن باشید این جامعه مومن و پای کار انقلاب از این موانع عبور خواهد کرد.

آیت الله اعرافی بیان کرد: امروز عفاف و حجاب را به عنوان پرچم ارزش‌های الهی هدف گرفتید؛ حتما این اقلیت هم بیدار خواهند شد و فضای نورانی امر به معروف و نهی از منکر بر این مشکلات فائق خواهد شد.

وی افزود: جنگ ترکیبی شما دشمنان این ملت، جنگ در برابر تمدن اسلامی است؛ این را ملت ما می‌فهمند و پای این آرمان ایستادند و مسئولان و مردم ما در مسیر اسلام حرکت خواهند کرد.

امام جمعه قم تصریح کرد: فریب جنگ ادراکی را نخوریم، در این عرصه مسئولیت نخبگان و حوزویان، دانشگاهیان و مسئولان سنگین است اما راه روشن است و باید از همه موانع عبور کرد.

وی با اشاره به اهمیت شعار سال تاکید کرد: رونق تولید با مشارکت مردم این شعاری است که همه باید مدنظر قرار دهند، باید این را بدانیم که پیشرفت در عرصه اقتصاد به مشارکت مردم گره خورده است.

آیت الله اعرافی اضافه کرد: سیاست و برنامه ریزی، حمایت و تسهیل گری، نظارت بر سلامت و تامین امنیت اجتماعی سه وظیفه دولت است و بقیه کارها باید بر عهده مردم باشد؛ هنر دولت و دستگاه ها این است که زمینه را برای پیشرفت فراهم کند.

امام جمعه قم گفت: مشکلات تحریم برای گرفتن استقلال ما طراحی شده اما باید با دانش و جدیت، مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا گره‌های صنعت و اقصاد باز شود؛ باید زمینه حضور نیرومند مردم برای غلبه بر مشکلات فراهم شود و در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بدنه مردم می توانند گره های را باز کنند.

آیت الله اعرافی تصریح کرد: جمعه آینده میعاد ما و شما و آزادگان ایران و جهان برای حمایت از مردمی است که قریب ۴۰ هزار نفر از آن ها کشته شدند؛ جمعه آینده باید مردم ایران و جهان نشان دهد که در کنار مظلومان است.

جنایت‌های صهیونسیتی باعث رسوایی آمریکا و مدعیان حقوق بشر است

آنگونه که ایسنا روایت کرده، حجت‌الاسلام سید مجتبی میردامادی، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، اظهار کرد: جنایت‌های این رژیم جعلی به حدی رسیده که تاریخ نظیر آن را به خود ندیده است.

وی افزود: امروز روز رسوایی آمریکا و مدعیان حقوق بشر است، زیرا بیش از ۳۲ هزار زن و بچه بی گناه در غزه و به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. مقاومت مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونسیتی از ثمرات و برکات ایمان مردم و تأثیرپذیری از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: مردم با شرکت در رفراندوم دوازهم فروردین، باعث قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی در سطح جهان شدند و امروز جمهوری اسلامی در سطح جهانی تأثیرگذار است.

حجت‌الاسلام میردامادی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر، گفت: شب قدر برکات معنوی زیادی دارد. خداوند در این شب به پیامبر اسلام(ص) می‌فرماید فضیلت عبادت در این شب از سال‌ها عبادت برتر و بیشتر است، بنابراین نباید اعمال و اهمیت شب قدر را دست کم گرفت.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889246

دیگر خبرها

  • رشد اقتصادی با نقش آفرینی مردم اتفاق می‌افتد
  • انتقاد تند یک امام جمعه از داوری زنان در مسابقات فوتبال /کنایه به اعراب منطقه از تریبون نماز جمعه
  • جمهوری اسلامی از نگاه ۳ امام جمعه /توصیه مهم به سه قوه از تریبون نماز جمعه
  • انتقاد امام جمعه خرم آباد از سکوت در برابر جنایات اسرائیل
  • رأی مردم به جمهوری اسلامی، نقشه الگوگیری از غرب را باطل کرد
  • حمایت از مردم فلسطین با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس
  • مردم ایران در سال ۵۸ به جمهوری اسلامی رای دادند
  • امروز جمهوری اسلامی برترین تقدیر قبل از ظهور است
  • روز جمهوری اسلامی عید بزرگ ملت ایران است
  • روز جمهوری اسلامی یک مقطع تاریخی بی‌نظیری در تاریخ کشور ماست