Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@14:19:27 GMT

واژگونی خودرو در جاده مرنجاب 2 مصدوم به جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۱۴۶۰۶۴

واژگونی خودرو در جاده مرنجاب 2 مصدوم به جا گذاشت

علیرضا راحتی یکشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 19 گزارشی مبنی بر واژگونی یک دستگاه نیسان پاترول رسید و نیروهای امدادی به سرعت در محل حادثه حاضر شدند و 2 نفر آسیب دیده را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان اعزام کردند.
وی افزود: یک مرد در این سانحه رانندگی زخم های سطحی برداشته بود اما یک نفر سرنشین زن با آسیب دیدگی شدید و شکستگی مهره های ستون فقرات پس از اقدام های اولیه درمانی با یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل بیان کرد: جاده مرنجاب با توجه به حجم زیاد ورود و خروج گردشگران به این منطقه کویری زیرسازی و عرض مناسبی ندارد و فقدان علائم راهنمایی به ویژه در پیچ های خطرناک از جمله علت های وقوع سانحه های رانندگی در این مسیر است.
بر اساس آمار اعلامی جمعیت هلال احمر و مرکز فوریت های پزشکی شهرستان آران و بیدگل، بیش از 100 نفر از ابتدای سال جاری تا کنون در اثر سانحه های رانندگی در این جاده آسیب دیدند.
منطقه نمونه گردشگری کویر مرنجاب به طور میانگین هفتگی 2 هزار و 500 نفر بازدید کننده دارد و بیش از 50 کیلومتر از مسیر آن خاکی و دارای پیچ های خطرناک است.
کویر مرنجاب واقع در شمال شهرستان آران و بیدگل با 850 متر ارتفاع از سطح آب های آزاد یکی از بکرترین و زیباترین کویرهای کشور محسوب می شود که از شمال به دریاچه نمک، از غرب به کویر مسیله و دریاچه حوض سلطان و حوض مره و از شرق به پارک ملی کویر منتهی می شود.
شهرستان آران و بیدگل با بیش از 103 هزار نفر جمعیت در فاصله 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
خبرنگار: حسین منصوری فر ** انتشار دهنده: محمد ملا حمزه زاده
7472/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ حجت الاسلام  ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه آران و بیدگل با اشاره به پاسخ کوبنده ایران به اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی گفت: وعده صادق بزرگترین و مهم‌ترین عملیات نظامی یک کشور علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بود.
امام جمعه آران و بیدگل افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی امروز با عملکرد خود در منطقه نشان دادند به غیر آدم کشی و کودک کشی کاری برای بهبود اوضاع در خاورمیانه انجام ندادند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: امنیت کشور، امنیت زندگی مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان منجر به توسعه جامعه می‌شود و باید مسؤولان این موارد را مورد توجه قرار دهند.
وی با بیان اینکه امروز مردم در سرنوشت جامعه اثرگذارند، افزود: شعار امسال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» نیاز به همراهی مردم دارد و مردم باید در این زمینه همراه مسوولان باشند.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۷۲۴ میلیاردی مستمری تامین اجتماعی آران و بیدگل
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی جاده های استان سمنان
  • ابراز خرسندی شهروندان آران و بیدگل از بهسازی معابر شهر + فیلم
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند
  • فعالیت ۴۱۶سفیر دانش‌آموز رضوی در آران و بیدگل
  • غبار روبی گلزار شهیدای آران و بیدگل