Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس جمهوری عصر امروز  در نشست با فعالان و سرمایه گذاری حوزه گردشگری استان یزد در محل مرکز خدمات سرمایه گذاری این استان اظهار کرد: ایجاد فضای مناسب و مساعد سیاسی از جمله وظایف مهم دولت برای رونق گردشگری است که در این زمینه تلاش های زیادی صورت گرفته و باید این فضا را حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی رونق گردشگری را در گرو ایجاد فضای مناسب کسب کار عنوان کرد و افزود: ایجاد زیربنای فنی و ارتباطاتی برای حمایت از گردشگری نیز از نیازهای این بخش است و در کنار آن باید بخش خصوصی تقویت شود و توجیه اقتصادی نیز به این بخش واگذار شود.
معاون رئیس جمهوری گفت: گردشگری حتما توجیه اقتصادی دارد از این رو نباید از دولت در این بخش، توقع یارانه داشت؛ زیرا هر جا یارانه باشد آن فعالیت، توجیه اقتصادی ندارد.
نهاوندیان با بیان اینکه همه جای ایران، محور گردشگری محسوب شده و این امر ظرفیت بزرگی برای کشور است، اظهار کرد: زنجیره های گردشگری باید در بخش خصوصی ایجاد شود و همه به آن وصل شوند و در کنار آن حتما مطالعات توجیه اقتصادی خورد گردشگری در درون همین صنعت صورت گیرد.
وی با بیان اینکه وظیفه دولت، سیاستگذاری، تسهیل در امور و دست بازگذاشتن در بخش گردشگری است تصریح کرد: گردشگری، ظرفیت های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و به همین دلیل گردشگری در ماموریت ها و اولویت های دولت است و یزد را ستاره درخشان این بخش می داند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود

حسین احمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر افزود: نگاه به مقوله ورزش و ترویج فعالیت بدنی، روش سودمندی برای پیشگیری از بیماری‌های مزمن و ارتقای سلامت جامعه است.

سرپرست مدیریت عملیات عمومی ادامه داد: لازمه این کار ایجاد زیر ساخت‌های ورزشی و تکمیل و به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی است که با نگاه مثبتی که در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت ایران وجود دارد، این مهم نیز در جزیره خارگ مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولین ورزش وزارت نفت و شرکت ملی نفت از جزیره خارگ، موضوع تعویض و نوسازی چمن استادیوم‌های شهید ملاح زاده و شهید آباش مطرح و فرایند انجام این کار در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: امیدواریم با ایجاد ظرفیت و زیرساخت‌های ورزش در این جزیره به سلامت و ارتقا کیفیت زندگی مردم و کارکنان کمک کرده باشیم.

کد خبر 6090041

دیگر خبرها

  • گام‌های بلند دولت سیزدهم برای رونق اقتصادی در گلستان
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • رشد اقتصادی جامعه و رونق معیشت مردم مرهون تلاش کارگران است
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی