Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

جمشید مشایخی، کمال الملک سینمای ایران در بیمارستان حضور دارد.
بر این اساس ستاره های سابق فوتبال ایران بر بالین کمال الملک سینمای ایران حاضر شدند و با گرفتن عکس یادگاری و احوال پرسی از جویای شرایط وی شدند.
حمید استیلی، محمد رضا مهدوی، نیما نکیسا، حسین کاظمی، ادموند بزیک، پرویز برومند، رضا شاهرودی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در این عیادت حضور داشتند.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۱۴۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادگار داویدز: تیم ملی ایران فاصله کمی تا یک موفقیت ماندگار دارد/ دوست دارم شیراز را ببینم

ستاره اسبق تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه یوونتوس با تمجید از فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی ایران فاصله کمی تا رسیدن به یک موفقیت ماندگار دارد.

به گزارش مشرق، ادگار داویدز، ستاره اسبق تیم ملی فوتبال هلند و تیم‌های یوونتوس و بارسلونا، در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر درباره سفر به ایران و حضور در تمرین تیم ملی فوتبال گفت: صادقانه بگویم جو تمرین خیلی فوق‌العاده بود. تیم ایران در آستانه مسیری برای صعود به جام‌جهانی است و انرژی بالایی در تیم وجود دارد و بازیکنان ذوق‌زده هستند.

وی درباره آشنایی با بازیکنان ایرانی هم اظهار داشت: علیرضا جهانبخش که در هلند بازی می‌کند را کاملا می‌شناسم و می‌دانم که سال گذشته در فاینورد بازی می‌کرد.

داویدز درباره دربی تهران و رقابت تیم‌های استقلال و پرسپولیس هم یادآور شد: چنین رقابت‌هایی در همه جای دنیا وجود دارد؛ اینتر و آث میلان در ایتالیا، آرسنال و تاتنهام در انگلیس و این رقابت در هر شهری وجود دارد. من هم در تیم قرمز و هم تیم آبی بازی کرده‌ام و طرفدار هر دو هستم و البته به دلیل بازی در یوونتوس طرفدار تیم مشکی هم هستم.

ستاره اسبق فوتبال هلند درباره شناختش از فوتبال ایران، اضافه کرد: فوتبال ایران را می‌شناسم. همان زمانی که ما برای جام‌جهانی آماده می‌شدیم باید یک بازی با تیم ایران انجام می‌دادیم. هر تیمی نقاط ضعف و قوت دارد اما ایران ستاره‌های خوبی دارد. در ۱۸ بازی گذشته فقط یک باخت داشته و این نشان‌دهنده قدرت این تیم است.

داویدز افزود: فکر می‌کنم ایران فاصله کمی با یک موفقیت ماندگار دارد و این موفقیت می‌تواند در جام‌جهانی باشد. ایران بازیکنان باکیفیتی دارد که خیلی از تیم‌ها آرزو دارند که آنها را در ترکیب داشته باشند.

ستاره اسبق یوونتوس درباره آشنایی با فرهنگ ایرانی نیز گفت: نوروز را تبریک می‌گویم و درباره رسم و رسوم عید نوروز اطلاعات کمی دارم.

وی که برای دومین بار به ایران سفر می‌کند، درباره تجربه حضور در کشورمان گفت: سفر اولم فوق‌العاده بود و خیلی دوست دارم شیراز را ببینم و خیلی تعریف از آن شنیده‌ام. پروازها پر بود و امیدوارم در سفر بعدی به ایران، به این شهر بروم.

بازیکن اسبق بانوی پیر همچنین با اشاره به خونگرمی و مهمان‌نوازی مردم ایران، ادامه داد: نظرم درباره ایران همواره مثبت بوده و زبان فارسی برایم جذاب است و خوشحالم که به ایران آمدم و فارسی حرف زدم.

داویدز همچنین در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر فوتبالیست نمی‌شد چه شغلی را انتخاب می‌کرد، اظهار داشت: اگر فوتبال بازی نمی‌کردم کارمند می‌شدم چون به ریاضیات علاقه دارم.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ادگار داویدز: تیم ملی ایران فاصله کمی تا یک موفقیت ماندگار دارد/ دوست دارم شیراز را ببینم
  • آغاز تمرینات تاکتیکی تیم ملی یک روز پس از حضور ستاره فوتبال هلند
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا؛ هدیه داویدز به قلعه‌نویی
  • تمرین تیم ملی فوتبال زیر نظر ستاره بارسلونا
  • (ویدئو) ستاره فوتبال جهان نوروز ۱۴۰۳ در ایران
  • ستاره فوتبال جهان نوروز ۱۴۰۳ در ایران
  • خبر خوش از ۲ ستاره مصدوم تیم ملی در سانحه دلخراش بم
  • اوضاع عجیب فوق‌ستاره فوتبال ایران در اروپا!
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • ستاره‌هایی که سینمای ایران امسال از دست داد؛ از داریوش مهرجویی تا پروانه معصومی